Vet dere kjønnet til babyen?

Jeg hadde egentlig tenkt å ikke vite denne gangen, men nysgjerrigheten tok meg og fikk vite på oul at vi venter ei jente denne gangen. Har en gutt fra før, så perfekt med en av hver (selv om det ikke heller spiller noen rolle).
 
Ja, vi vet. Dattera mi på 14 har vært ambivalent til å få søsken, men det var viktig for henne å vite kjønn så da bestemte vi oss for å finne ut av det. For min og sambos del er det egentlig nok å vite at fnugget ser frisk og normal ut.
 
Jeg vil heller ikke vite kjønnet. Kjempe spent og gleder meg til den ekstra overraskelsen når mini kommer ut.
Blir like glad uansett kjønn:Heartpink:dummy::dummy1::Heartblue
 
Tror ikke jeg hadde klart og ikke vite. Men er første her så ting skal jo handles inn og slikt. Å hadde jeg ikke fått vite hadde gutten vår endt opp i mye rosa :dummy1: Blir endel rosa uannsett da jeg har ei rosa stue, men han trenger jo ikke å vokse opp flau over bildene av han fordi han alltid er kledd i rosa å bare har rosa leker :oops: Går mest for ting som er kjønnsnøytralt så sper jeg på med lys blå her og der
 
Vi ville vite og fikk vite på tidlig ultralyd i uke 13, som ble bekreftet på OUL i uke 18 :)
 
Vi får en gutt, vi ville gjerne vite. Legen min fortalte meg det på en vanlig legetime, hun hadde fått egen maskin, og så fikk vi vite det på oul. I ettertid er det litt synd at vi ikke fikk vite det samtidig.
 
Samboer ville gjerne vite :p jeg ville gjerne ha en overraskelse. Men så villig som mini viser frem tissemannen sin på de ultralydene vi har hatt må man være blind for å ikke se det :p
 
Her ville mannen vite og jeg ikke, men jeg tenkte at ok, vi gjør det for hans del, så neste gang får vel jeg viljen min? :p
Holdt på med prøving i noen år, ivf og noen kjipe hendelser underveis, så det var litt det å knytte seg til fosteret også, gjøre det mer virkelig!
 
Jeg var usikker om jeg ville vite det eller la det være en overaskelse i begynnelsen av graviditeten, men bestemte meg for å vite det :) Mannen ville vite det.
 
Vi ville vite :) og det blir jente :)
 
Back
Topp