Vet dere kjønn? Og stemte det med magefølelsen?

Nei, der tok jeg grådig feil gitt. Var overbevist om at det var gutt (muligens fordi det nesten bare er gutter på begge sider) og har kalt magen "han" fra dag 1, men inni der ligger det ei jente gitt [emoji28]
 
Må vente en uke til....
Føler på gutt❤
 
Jeg hadde magefølelse på gutt og det stemte [emoji4] Både mine og samboers søsken og foreldre hadde - uavhengig av hverandre - magefølelse på jente [emoji28]
 
Hadde veldig sterk magefølelse på gutt selvom alle rundt meg var sikker på det skulle bli jente.. :) jeg følte meg allikevel veldig trygg på at det bor en gutt inni magen, og fant frem masse fint jeg vil strikke for flere uker siden! I går fikk vi bekreftet at vi skal ha en liten gutt! :)
 
Hos meg stemte det. Var på privat ul i går 15+6 og fikk grundig sett ei lita snuppe :D
 
Gjenstår å se for min del men på TUL så jeg 3 streker der nede og da er det kanskje jente da, selv om jag har trodd det var gutt fra dag 1 :)
 
Eg trudde lenge det var jente (eller kanskje eg berre håpa på det?), men siste veka før OUL følte eg at det var ein gutt. Eg hadde rett, for det blir ein gutt. Men trur kanskje meir eg hadde eit håp om jente enn at det var magefølelsen som "visste" det. Fyrst håpa eg på ei jente, men då det nærma seg ultralyd, blei eg kanskje redd for å bli skuffa og tenkte det var meir trygt å håpe på gutt.
 
Hadde en sterk følelse på gutt og det fikk vi bekreftet på OUL i dag[emoji16][emoji170] da har vi 2 av hver.
 
Så gøy å lese denne tråden:D Er det noen som har en magefølelse, men som likevel ikke vil vite kjønn før fødselen?:)
 
Magefølelsen sa gutt omtrent fra positiv test. Snart to uker siden OUL, og vi venter en gutt [emoji170]
 
Back
Topp