Vet dere kjønn? Og stemte det med magefølelsen?

Ja, eller hun viste en strek som hun sa at hvis denne pekte opp var det gutt og hvis den pekte ned var det jente. Jeg så selv tydelig at den pekte ned altså. Var det den linjen du også mente?[emoji5] Med storebror sa hun at hun så tuten.

Tenkte på noen linjer som ligger nesten parallelt med hverandre. Tre tynne streker pleier det å sees som [emoji4] din var hvertfall sikrere enn min lege. Du fikk noe konkret som hun viste fram. Jeg fikk bare " ser ingen penis så jeg tror det er jente " [emoji23]
 
Hadde ikke magefølelse denne gangen, sikkert litt fordi jeg var redd for "skuffelse" eller jinxe det. Dette blir siste svangerskap.

Tidlig ultralyd sa gutt, har OUL den 19/12. Klarer ikke helt å tro det før OUL bekrefter samme kjønn[emoji6]
Mannen er overbevist, så han forteller alle at det er gutt[emoji85] så skyter jeg inn fra sidelinjen - "altså ingenting er sikkert enda, fortsatt tidlig" [emoji28][emoji28]
 
Hehe mannfolk [emoji23][emoji108][emoji122] hva har dere fra før?

Jeg har en jente, han har en gutt også har vi en jente felles[emoji6] jeg synes jo det hadde vært stas med gutt av samme grunn som du tenker på jenta, mens jentene garantert hadde syntes det var kult med en søster. (Jeg er selv en av 3søstren-veldig sterkt bånd mellom oss).
Han tenker gutt for å balansere ut, for da blir det totalt 2 jenter og 2 gutter
Samtidig som at han syntes det er kjempestas med jente[emoji173]️

Jeg har en venninne som fikk beskjed om gutt. Hun handlet til gutt, valgte navn. Og ut kom det ei jente[emoji6]
 
Jeg har en jente, han har en gutt også har vi en jente felles[emoji6] jeg synes jo det hadde vært stas med gutt av samme grunn som du tenker på jenta, mens jentene garantert hadde syntes det var kult med en søster. (Jeg er selv en av 3søstren-veldig sterkt bånd mellom oss).
Han tenker gutt for å balansere ut, for da blir det totalt 2 jenter og 2 gutter
Samtidig som at han syntes det er kjempestas med jente[emoji173]️

Jeg har en venninne som fikk beskjed om gutt. Hun handlet til gutt, valgte navn. Og ut kom det ei jente[emoji6]

Ja, det er både plusser og minuser med begge samme/ulikt kjønn [emoji4] jeg har to brødre og savnet alltid å ha en søster i oppveksten (Sorry til brødrene mine [emoji23][emoji85]). Så var sikkert foreldrene mine storfornøyd med å ha fått litt av hvert [emoji4] skjønner at det hadde vært gøy med gutt for din del, på samme måte som jente for min del. Og blir det ikke slik har vi søsken som blir overlykkelige og det jo også veldig hyggelig [emoji4]
 
Har du vært på ultralyd nå? Hva var grunnen til at dere trodde jente ?[emoji87][emoji87] morsomt med overraskelser [emoji1]
Tidlig ul, hun var 95% sikker jeg spurte flete ganger om hun var sikker da vi alle hadde magefølelse på jente. Har vært utrolig kvalm denne gang og forbinnder nok det med jente? Selv om jeg var helt fin forrige gang da det var jente :dummy1::D
 
Tidlig ul, hun var 95% sikker jeg spurte flete ganger om hun var sikker da vi alle hadde magefølelse på jente. Har vært utrolig kvalm denne gang og forbinnder nok det med jente? Selv om jeg var helt fin forrige gang da det var jente :dummy1::D
Merkelig at graviditeter kan være så ulike, selv når det er samme kjønn. Har alltid trodd man har ganske like graviditeter da, men sånn er det virkelig ikke.
 
Sa hun noe om hvorfor hun trodde hun så jente? Hos meg var det nemlig bare det underlivet sett fra undersiden som ikke viste en penis som stakk ut, heller ikke fra andre vinkler . Derfor dro hun konklusjonen sin. Men jeg har lest at hun skal se de linjene som jenter har før man kan konkludere. Så tar det med en meget stor klype salt. Sa hun noe om de linjene hos deg? :)

Jeg skal holde dere oppdatert [emoji2]

Hvordan gikk det? [emoji5]
 
Ja deg stemte med magefølelsen, jeg trudde gutt og det fikk vi bekrefte også[emoji170]
 
Med førstemann var jeg skråsikker på gutt, spydde hele svangerskapet og sov hele tiden! 3D ul i uke 28 viste gutt og 3 uker før termin kom arvingen til verden :D

Denne gangen, tja, jentefølelse, konstant kvalm, trøtt og sliten følelse. Føler meg skikkelig stygg utseendemessig. Jeg svetter. Vi får se om det vises på oul :)
 
OUL sa vi venter en lillebror [emoji172] Vi har en gutt fra før av, men det er to veldig forskjellige svangerskap, så det har ingenting med kjønn å gjøre i alle fall [emoji12]
 
Jeg hadde ingen magefølelse, vart helt blank. Men hadde bestemt meg for at det var gutt, bare fordi at jeg ønsker en jente (har gutt fra før:Heartblue):bag: Sambo er HELT sikker på at det er jente, og har sagt "hun" fra positiv test:joyful:
Tul 14+4 trodde jordmor det var jente, og sa det på en slik måte at hun var helt sikker, men ikke kunne garantere noe:) Fikk med bilde tatt av rompa fra undersida og opp, der hun peket ut det hun mener er kjønnslepper. Hun lette også, men kunne ikke finne noe som tydet på gutt:p

På oul var de også ganske sikker, og fikk høre at det sannsynligvis var en jente. Litt dårligere utstyr, så jeg skjønte ikke like mye, men også der fant han ikke noe som tydet på gutt, og pekte ut det han mente var kjønnslepper.
Jeg klarer enda ikke helt å tro det:rolleyes:
 
Back
Topp