Vet dere hvem som har blitt siktet for voldtekt? *link*

Eller, glem det!
Ikke lov å nevne navn uansett.

Men fælt at enkelte benytter seg av status eller andres respekt for å gjøre sånn :/
Eventuelt hvis han er uskyldig- at enkelte velger å føkke opp livet til andre sånn.

(Jeg tror jeg vet hvem, men det virker helt rart.. derfor skrev jeg det siste. Ikke for å være mistroende til offeret)

Aner ikke hvem det er , utenom navnet som har gått igjen på andre forum. Men ekkelt å spekulerere i for vedkommende ..

Synes man skal holde seg for gode til å spekulere i slikt...
Enten er mistenkte eller fornærmede utsatt for en fryktelig handling, og er ille uansett for de involverte, trenger ikke gjøre ting værre for noen ved å spekulere...

Jeg holder meg vertfall IKKE for god til å spekulere i slikt..
SÅåååååeeeee,sier ikke neitakk til PM!!

Fuglen skrev:
Søren. Har vært SÅÅ nysgjerrig i HELE dag. Så, PM, PLEASE????

emoticon

Det ligger et sladdet bilde av han på Dagbladets nettside, som egentlig ligner mer på Jotuns fargekart. Enkelte mener kjenne igjen originalbildet, som er tatt av Scanpix.
Godt gjort, På grunnlag av deT bildet, JØss..

:)

*mamalita* skrev:
Det ligger et sladdet bilde av han på Dagbladets nettside, som egentlig ligner mer på Jotuns fargekart. Enkelte mener kjenne igjen originalbildet, som er tatt av Scanpix.

*mamalita* skrev:

MÅ innrømme at jeg er nysgjerrig..

Jeg vil også ha en PM

wilma* skrev:
*mamalita* skrev:

For de som klarer å lese koder :)

princessmum skrev:
Metemor skrev:
wilma* skrev:
*mamalita* skrev:

What!!!

Humh..? Hvem, hva, jeg? Har jeg ikke hørt...

*mamalita* skrev:
princessmum skrev:
Metemor skrev:
wilma* skrev:
*mamalita* skrev:

What!!!

Humh..? Hvem, hva, jeg? Har jeg ikke hørt...

haha, er heeelt bak mål!! Skjønner ikke bæret!!:)

Lolodi skrev:
Å shit! Det hadde jeg ALDRI trodd. (sjekka linken til twitter)

Damn! Har man ikke lov å linke til andre sine spekulasjoner en gang :o
Men bare til å bruke 30 sek på google så kommer det samme navnet opp flere steder.

Lolodi skrev:
Pannekaka skrev:
Lolodi skrev:
Å shit! Det hadde jeg ALDRI trodd. (sjekka linken til twitter)

Damn! Har man ikke lov å linke til andre sine spekulasjoner en gang :o
Men bare til å bruke 30 sek på google så kommer det samme navnet opp flere steder.

Bildet fra Scanpix stemmer overens med det sladda bildet på Dagbladet også. Synes han alltid har virka så snill. Får håpe det ikke er sant... for begge parter.

Ah! Skjekket det nå! Haha, veeeldig lurt å bruke det bilde. Nesten som det er gjort med vilje :P

Fant ingen navn med googling heller... plz send meg pm :)

Hvem hvem hvem? Nå ble jeg nysgjerrig her! Send gjerne en PM :o)

Back
Topp