Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fuglen skrev:Søren. Har vært SÅÅ nysgjerrig i HELE dag. Så, PM, PLEASE????
![]()
Det ligger et sladdet bilde av han på Dagbladets nettside, som egentlig ligner mer på Jotuns fargekart. Enkelte mener kjenne igjen originalbildet, som er tatt av Scanpix.*mamalita* skrev:
Godt gjort, På grunnlag av deT bildet, JØss..
:)
For de som klarer å lese koder :)wilma* skrev:Det ligger et sladdet bilde av han på Dagbladets nettside, som egentlig ligner mer på Jotuns fargekart. Enkelte mener kjenne igjen originalbildet, som er tatt av Scanpix.*mamalita* skrev:
princessmum skrev:Metemor skrev:For de som klarer å lese koder :)wilma* skrev:Det ligger et sladdet bilde av han på Dagbladets nettside, som egentlig ligner mer på Jotuns fargekart. Enkelte mener kjenne igjen originalbildet, som er tatt av Scanpix.*mamalita* skrev:
What!!!
*mamalita* skrev:princessmum skrev:Metemor skrev:For de som klarer å lese koder :)wilma* skrev:Det ligger et sladdet bilde av han på Dagbladets nettside, som egentlig ligner mer på Jotuns fargekart. Enkelte mener kjenne igjen originalbildet, som er tatt av Scanpix.*mamalita* skrev:
What!!!
Humh..? Hvem, hva, jeg? Har jeg ikke hørt...
Lolodi skrev:Pannekaka skrev:Å shit! Det hadde jeg ALDRI trodd. (sjekka linken til twitter)Lolodi skrev:
Damn! Har man ikke lov å linke til andre sine spekulasjoner en gang :o
Men bare til å bruke 30 sek på google så kommer det samme navnet opp flere steder.
Bildet fra Scanpix stemmer overens med det sladda bildet på Dagbladet også. Synes han alltid har virka så snill. Får håpe det ikke er sant... for begge parter.