VET DERE HVA??

Apeloffen

Forumet er livet
jeg har faktisk vært røykfri i 10 uker nå[:)] Har røyka mer eller mindre i 7 år,og aldri før har det vært så lett å slutte som nå. Var ikke like lett da jeg var gravid med Elias,men jeg klarte å slutte helt rundt uke 18. Men nå var jeg fast bestemt, og det kunne ikke gått bedre[:)] Første uka var værst, men ble bare lettere og lettere, og nå tenker jeg knapt på røyk[;)]

Så flink du er....[:)]

Skulle ønske jeg hadde lyst til å slutte jeg.....[;)]

takktakk!! *stolt*[:D]

Så flink du er[:D] applaus til deg

flink du e... eg sluttet med en gang eg ble gravid og var ikke problem, men har begynt litt igjen nå da...
men røyker bare etter marcus e lagt for natten og det er bare 2 stk...
men synd eg begynte igjen...
var fast bestemt på og ikke røyke når han var i magen og eg ammet men etter det så var det vanskelig.
(ammer liiite nå)

ORIGINAL: gira

ORIGINAL: MarcusMamma

flink du e... eg sluttet med en gang eg ble gravid og var ikke problem, men har begynt litt igjen nå da...
men røyker bare etter marcus e lagt for natten og det er bare 2 stk...
men synd eg begynte igjen...
var fast bestemt på og ikke røyke når han var i magen og eg ammet men etter det så var det vanskelig.
(ammer liiite nå)

nei det er ikke lett å holde seg unna den røyken. Er noe med den der kreftpinnen altså.
Jeg fikk bare ammet Elias i en måneds tid, og da var det rett på røyken igjen. [&o] Skal prøve mitt beste for å holde meg unna denne gangen.. MEN, blir værre med festrøyken tror jeg..[8|] Ikke fester jeg noe særlig heller da,men...

Kjempebra!

ORIGINAL: Apeloffen ruger

ORIGINAL: MarcusMamma

ja var ikke noe problem helt til eg gikk ut da røykte eg og holdt meg en måned til så begynte eg igjen men røyker heldigvis ikke mye og aldri når marcus er våken eller på dagtid... så får prøve og holde meg til det...
er veldig sosial røyker da [&:][&:][&:]

nei det er ikke lett å holde seg unna den røyken. Er noe med den der kreftpinnen altså.
Jeg fikk bare ammet Elias i en måneds tid, og da var det rett på røyken igjen. [&o] Skal prøve mitt beste for å holde meg unna denne gangen.. MEN, blir værre med festrøyken tror jeg..[8|] Ikke fester jeg noe særlig heller da,men...

Tusen tusen takk altså[:D][:D]

Kjempe flink er du [:D]

Jeg bestemmte meg for å slutte igjen for ca 5 uker siden, det går kjempe bra [:D] Deilig å være kvitt det problemet[;)]

Du e såååå flenk! Sku ønsk at æ kun ha vært mæ.

flink du er [:D]

flink jente![;)]

[:D][:D]

Back
Topp