Vet dere hva?

nøttelitenitreet

Fjompenisse
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Sommerfuglene
Status nå er 13796, så hvis noen trenger fri til å for eksempel føde i natt så er det herved innvilget. :D
Vi har kommet oss gjennom krigen! :D klapp på skulderen til alle sammen, nå må vi bare opprettholde skravlingen fremover. :)
BVforum via HTC
 
Tjohoo!! :D :hello2

Da kan vi skravle uten å tenke over antall innlegg :)

Håper krigen har gjort oss såppas avhengige at alle stikker innom og skravler litt innimellom :)
 
Tjohoo!! :D :hello2

Da kan vi skravle uten å tenke over antall innlegg :)

Håper krigen har gjort oss såppas avhengige at alle stikker innom og skravler litt innimellom :)
Jeg tror egentlig ikke det er noen fare. Ihvertfall ikke for min del. Det beviste jeg vel når jeg satt hos legen og skravlet. :D Hihi...

BVforum via HTC
 
Jeg tror egentlig ikke det er noen fare. Ihvertfall ikke for min del. Det beviste jeg vel når jeg satt hos legen og skravlet. :D Hihi...

BVforum via HTC

Hehe, sant... Tror ikke det er noen fare for min del heller, må innom å skjekke om det er noe nytt med gjevne mellomrom ja! Holdt jo på å fly i flint da internett klikka i morges og jeg ikke kom meg inn :p
 
Hehe, sant... Tror ikke det er noen fare for min del heller, må innom å skjekke om det er noe nytt med gjevne mellomrom ja! Holdt jo på å fly i flint da internett klikka i morges og jeg ikke kom meg inn :p
Det hørtes ut som tortur. :p
Hva gjorde man egentlig før man fikk mobil med nett og fancy apper? :p

BVforum via HTC
 
Så flinke jenter!!!:) Jeg har blitt avhengig nok i massevis;-) Ikke tvil om hva jeg kommer til å bruke tiden på i morgen hvis det blir venting hos jm;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Wow! Dere har jammenmeg vært superflinke i dag jenter :) tihi! Har desverre vært mye frem og tilbake og lite online idag :( men merker avhengigheten er der når jeg sjekker appen i bilen mens jeg kjører (ops!) :p
 
Wow! Dere har jammenmeg vært superflinke i dag jenter :) tihi! Har desverre vært mye frem og tilbake og lite online idag :( men merker avhengigheten er der når jeg sjekker appen i bilen mens jeg kjører (ops!) :p

Haha, da er man bittelitt avhengig ja :p
 
Wow! Dere har jammenmeg vært superflinke i dag jenter :) tihi! Har desverre vært mye frem og tilbake og lite online idag :( men merker avhengigheten er der når jeg sjekker appen i bilen mens jeg kjører (ops!) :p
Hihi, da er det nesten på tide med litt avvenning. :p

BVforum via HTC
 
Back
Topp