Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har aldri kjent noe til de etteriene jeg! Hverken med nr 1 eller nr 2. Mulig jeg var så ruset på adrenalinet håper ikke de blir veldig merkbare nå heller. Eneste jeg gruer meg til er å presse. Alt annet går fint
Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*
Merker alle flergangsfødende etterrier?
Uff, høres helt forferdelig ut! Hadde ikke dette med første, men det kommer vel nå tenker jeg.. Alt har jo vært værre denne gangen så regner med jeg får det... Er det ingenting man kan få som hjelper på smertene? Husker at svigerinnen min har fortalt at hun satt å strigråt når hun ammer pga etterriene da ble så intense.. Grøss.. Hvor lenge pleier etterrier å vare??
Se svaret fra Oboy Er visst mer vanlig bland flergangsfødende etter som hva jeg har forstått. Kommer ofte i forbindelse med amming og kan vare flere dager..Når kommer disse etterriene da? Aldri hørt om før :O Er det rett etter at babyen er kommet ut eller strekker det seg over timer/dager etterpå? Huff, hørtes skummelt ut.. :/
Ja rett etter du er ferdig begynner jo livmoren å trekke seg sammen igjen. Dette er etterrier og kanvære smertefullt for en del spesielt fleregangsfødende og spesielt når man ammer. Men som sagt ikke alle som er plaget med detNår kommer disse etterriene da? Aldri hørt om før :O Er det rett etter at babyen er kommet ut eller strekker det seg over timer/dager etterpå? Huff, hørtes skummelt ut.. :/