Vet dere hva MIN lille pode fant på her om dagen??

lissom

Forumet er livet
Det var skikkelig skummelt, men litt "artig" sånn på etterskudd...
Har skrevet om det på bloggen: http://lisemors.blogg.no/1285015069_idag_har_lillegutt_vr.html

På en måte synes jeg han var utrolig flink som fant fram, det er tross alt et stykke å gå, og så finne frem inne i butikken også! [8D]
Menneh... tør ikke tenke på alt som kunne gått galt..[&:]

OIIIIIIIIIIIII[&:] Lille galningen[:D] Var det Meny eller Kiwi han hadde gått til? Må vel vært Meny, for det er vel nærmest? Fytti, hadde bæsja på meg jeg[:D] Men for en tøffing som har funnet veien fram så bra! Hahaha, må jo bare le au[:D] De må jo ha begynt å lure de på butikken[:D]

neineinei, er du galen, Meny er jo DØDSLANGT!!![&:] Det var til Kiwi rett her oppe[;)]
De i butikken hadde visst prøvd å finne ut hvem han var og hvor han bodde, men hvor lett er det med en unge som står og hyyyler "hakke pengår!" [8D]

Hehe, må le litt samtidig som det nok var en skremmende opplevelse!!

Jeg har en som stadig er på vei ut fra barnehagen og skal på butikken å kjøpe melk... [8D] Men han kommer ikke forbi porten heldigvis [;)]

Hahaha, tydeligvis lenge siden jeg har vært på de kantene.. jepp, teflonhjerne her. [:D] "Hakke pengår" hahahahaha[:D]

Back
Topp