Vet dere hva jeg savner?

Apeloffen

Forumet er livet
Jeg savner å kunne gå på "rommet"... jepp..ett soverom med masse stæsh som bare er mitt..masse plakater på veggene, stereoanlegg og tv.. og ja.. pc [:D] Ei hærlig seng jeg bare kan ligge å sløve i, og være for meg selv, eller ha venninner på overnatting,liggende rett nedenfor senga mi.. [:D]

Er det noe du savner fra barn-ugdommen?

hehehe[:D] [:D]

Savner det å ikke ha så mange bekymringer...Med regninger,penger,frisk unge osv..når en var barn var det liksom mamma og de som ordnet alt med sånn...men men det er vel sånn det er å være voksen[:D]

ORIGINAL: sola81

Savner det å ikke ha så mange bekymringer...Med regninger,penger,frisk unge osv..når en var barn var det liksom mamma og de som ordnet alt med sånn...men men det er vel sånn det er å være voksen[:D]

Jau, nå er det vi som er voksne,og går rundt med alle bekymringer og får rynker i panna[;)]

Må vel være det å strengt tatt bare trenge å rydde og vaske "rommet"...

(nå er ikke det helt sant da, vi hadde ansvar for å vasek gangene og trappen og badene i alle fall, på deling jeg og min bror)

I alle fall ikke det å ha ansvaret for ALT husarbeidet, klesvasken, oppvasken og husvasken.

Vel og merke deler jeg på det med min forlovede... men det var enklere når det var "de voksne" som passet på det der ja. Jeg mangler nok et "husmor-gen"...

Ferdig middag hver dag. Matpakke smørt av mamma, henge på rommet og ute sammen med venner.
Ikke så mye bekymringer.

[8|]Komme hjem fra skolen til ferdig middag ,få penger når man "trengte" det ,og den største bekymringen i verden var hva man skulle ha på seg....

Det var tider det....
Legge klesvask i skittentøyskurven ,og ved et mirakel dukket de opp i klesskapet ,vasket og strøket....[;)]

Regninger var et fremmedord ,og tid ,det var noe man hadde i massevis når skole og lekser var ferdig.

Nå er det jeg som har tenåring ,som får penger ved behov ,og klær rett i skapet.....

[8|]Lurer på om jeg skal flytte hjem til mamma igjen jeg.....
(Spess. siden hun har 26 grader i skyggen i dag[:D])

ORIGINAL: MICAmor

[8|]Komme hjem fra skolen til ferdig middag ,få penger når man "trengte" det ,og den største bekymringen i verden var hva man skulle ha på seg....

Det var tider det....
Legge klesvask i skittentøyskurven ,og ved et mirakel dukket de opp i klesskapet ,vasket og strøket....[;)]

Regninger var et fremmedord ,og tid ,det var noe man hadde i massevis når skole og lekser var ferdig.

Nå er det jeg som har tenåring ,som får penger ved behov ,og klær rett i skapet.....

[8|]Lurer på om jeg skal flytte hjem til mamma igjen jeg.....
(Spess. siden hun har 26 grader i skyggen i dag[:D])

Hihi[:D] Kunne ikke sagt det bedre...

Hmmm...e forskjellige ting man savna egentli[:-]

Som hjemmelaga middag hver dag (mamma sin..nam nam[:)])

Nyvaska og pent sammenbretta klær (mamma e bare sånn)

Å ligg i varmt og deilig badekar hjemme te mamma og pappa me masse skum[:)]

Slepp å tenk på regninge og penga heile tia...

Lørdagskosen me god mat på kveldstid (som æ slepp å lag te)

Ordentli søndagsmiddag[:)]

Å kunne ligg i mamma sitt fang på kveldstid mens ho stryk mæ i håret (gjør jo det enno når æ har sjansen[:D])

Heng me vænna og brumm rundt på moped[:D]

Se alle favorittserian som gikk når skola va ferdi[:)]

Va ute på havet te seint på natt for å fesk sammens me pappa[:)]

Ja...e mye man savna i bunn og grunn...[:D] 

jaaaaaa det savner jeg oxo [8D] og det å kunne dra ut når du ville å gjøre det du ville uten å skaffe barnevakt eller noe sånt [8D] og drikke hvor ofte jeg vil, savner den tiden noe helsiket mye [:D] men men sånn er livet [;)] 

elsker det livet jeg har nå da [;)] er mer tilpasset den er er i dag [:D]

savner ingenting fra barndommen, kjempe glad jeg er ferdig og blitt voksen[8|]

Eneste måtte være å slippe å betale regninger..

jeg savner å ha sommerferie,,,der ingen forventet at jeg skulle tene penger....alså da jeg var liten og kun hadde FRI!

Back
Topp