Vet dere hva jeg har vært med på???

Håperpåentil

Forumet er livet
VIP
Min bror og kona ventet en gutt 03.02-10, men han hadde hastverk og ville ut. Vannet hadde gått i natt og de hadde vært på sykehuset siden kl. 01.30. Kl. 17.00 ca så ringte min bror meg, jeg visste ikke at hun var i fødsel, og lurte på om ikke jeg ville komme. Jeg durte avgårde til sykehuset og fikk lov til å være med på resten av fødselen. Kl. 19. 12 kom vesle Fabian til verden. 2090 g og 45 cm lang
Det jeg fikk oppleve av fødselen var ganske tøft, men svigerinna mi var så utrolig flink og jeg er så stolt av henne... Veslegutt fikk problemer på slutten så det stormet inn 2 leger og flere jordmødre og de fikk tatt han ut med tang[&o] Utrolig skummelt hele greia og jeg var skikkelig redd, men det gikk godt og nå er de overlykkelige foreldrene på sykehuset med verdens herligste gutt

Jeg følte meg så utrolig æret for at jeg fikk lov til å være med på fødselen og fikk bare ennda mer lyst til å bli jordmor[:)]

ojojoj.... nå fikk jeg helt grøssninger jeg[:)] det må jo være helt utrolig å være med på[:)] gratulerer masse som tante[:D] og velkommen til verden Fabian[:D]

Wow....gratulerer som tante! Og kan tenke meg at det var en flott opplevelse!!

åj åj for en opplevelse:) den kan du leve længe på:D  har å løst å være med på en fødsel engang i tida:) kan tænke mæ det e en kjæmpe opplevelse:)

ORIGINAL: ~prinsesse vilikke~

Gratulerer som tante! [:D] Sikkert en fantastisk ting å få være med på! [:D]

ORIGINAL: mamseen

ojojoj.... nå fikk jeg helt grøssninger jeg[:)] det må jo være helt utrolig å være med på[:)] gratulerer masse som tante[:D] og velkommen til verden Fabian[:D]

Sign

Gratulerer så mye. Min venninne ble tilfeldigvis med på min, og hun opplevde det også som en stoooor ting. Så det er nok noe å ta med seg videre [:)]

tante er en tittel man skal bære med stolthet!!! [:)]

Back
Topp