Vet dere hva jeg gleder meg til?

Hender jeg blir litt smårørt jeg også, av ungene som koser seg og stemningsfølelsen når nasjonalsangen spilles osv. Men ærlig talt syns jeg dagen er så stressete og masete, hadde glatt "skulket" og feiret den hjemme om jeg ikke hadde hatt barn. :p
 
Jeg også er veldig glad i 17. Mai og jeg går rundt med tårer i øyne store deler av den dagen som regel:p:)
 
Jeg skal jobbe 17.mai men håper på god stemning :) etter jobb skal jeg se russetoget som lillesøster er i, også skal jeg gå rundt i byen med kjæresten. Fin dag, håper bare det blir godt vær her i nord! :)
I år er jeg førstegangsgravid.. Blir første edru-17.mai på mange år :p
 
17. mai er en av årets fineste dager - og føles kanskje litt ekstra spesiell for oss som er fra grunnlovsbygda :D
 
Jeg har ikke veldig forhold til 17 mai da jeg har unngått den dagen etter min søster døde. Men har skolebarn og det var gøy å se henne i skoletoget i fjor så det skal jeg gjøre I år og. Så skal jeg ta henne med meg for at hun kan gå i borgertoget før hun reiser til faren igjen. Til neste år håper jeg at hun er hos meg for da skal vi ha med lillebroren og.
 
Gleder meg masse til 17 mai:) gleder meg til å se frøknas reaksjon på tog, stemningen og musikken :) hun var bare 6 mnd ifjor så hun brydde seg mest om å sove ;)
 
Ser for meg at årets 17.mai kommer til å bli pes:p. Høygravid og vel så det, men har man barn så kan man ikke hoppe over :)
 
Jeg gleder meg masse jeg også :D Har alltid vært glad i 17.mai, men koser meg ekstra masse den dagen nå som jeg har fått barn :D
 
Gleder meg også masse! Har kjøpt festklær til babyen så vi blir fine sammen i år. Var i Oslo et år på 17. mai og det var nesten en opplevelse. Vinke til kongen osv! Men mye folk! Drar ikke dit nå med en baby. :D
 
Har alltid likt 17. mai, og nå kommer den dagen alltid til å være ekstra spesiell - om morgenen på 17. mai i fjor satt jeg med min første positive graviditetstest, etter et år med prøving :) :)
 
Gleder meg også stort til 17 Mai :D Alle de glade menneskene, pynte seg og en perfekt anledning til å kunne spise så mye is man vil :D wuhu her skal vi til byen å se på toget, kose oss litt etter en god frokost og deretter er det hjem for å grille og spise kaker og enda mer is :D
 
Back
Topp