Vet dere hva jeg gleder meg til?

Boblefrua

Forumet er livet
17. Mai!!!

Denne dagen går jeg og smågriner hele dagen. Jeg blir så rørt av alle festkledde barn og voksne, flaggene, musikken, sangene og den fantastiske stemningen.

Hos meg gjelder vannfastmascara på 17.mai :D
 
images-5.jpeg
images-3.jpeg
images-1.jpeg
 
Gleder meg. Første år med skolebarn
 
Samme her! Og i år blir det vel enda verre når jeg har mitt eget barn :p
 
Å de e så kjekt å vara hær å uppleva 17 mai. Norskarna e de enda som firar det så stort. Alla e penklædde og alla e så glada :)
 
Gleder meg jeg og! Krysser fingrene for godt vær!
 
Vi har ikke gjort noe spesielt utav 17. mai tidligere. TVn har stått på, men vi har ikke giddet å dra noen plass. Gleder meg stort i år, når vi har et barn å ta med ut. Han er for liten til å få så mye utav det ennå, men hvis været blir bra skal vi pynte oss og se på aktivitetene. Det gledes. <3
 
Syns det er litt pes jeg....
Jeg kommer til å være litt stressa rundt den siste timen før toget. Mannen forlater heimen tidlig nemlig. Så jeg må kle på begge ungene og meg selv alene.

Når det er gjort er resten kos :)
 
gleder meg jeg også, om været blir bra :p i år blir det med 3 barn på hhv 9år, 3år og 8mndr.. ifjor hadde vi bare 2åringen da min eldste var ho faren sin.. :) blir spennende >:)
 
17. Mai er en koselig dag. I år skal samboer jobbe.... Å spørs om jeg gidder trille rundt i byen med ei på 6,5 mnd.... Sove gidder ho nok ikke i bråket og ligge våken i vogna er ikke så stas :p
 
Jeg elsker 17 mai:D selv om det å bevege seg i Oslo sentrum kan bli en utfordring. Så er det den dagen i året jeg spiser alt for mye kroneis:p i fjor spiste jeg 8 kroneis. haha.
 
Samme her :D
Vannfast maskara er must :p

Gleder meg som en unge til jul og 17. mai :p
 
Back
Topp