Vet dere hva jeg gjorde i dag..

En tråd i 'Januar 2012' startet av StorkNebb, 11 Mai 2011.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. StorkNebb Elsker forumet

Merker at jeg ikke er like "oppi" graviditeten nå, som med første mann..
    I dag skulle jeg en kjapp tur til butikken for å handle litt god frokost, er syk og hjemme fra jobb i dag..
    Kom hjem med fenalår og skjønte plutselig at hodet mitt var på bærtur i dag.. emoticon
    Snakk om å være fjern a..

2. Pucca Elsker forumet

I går parkerte jeg i et parkeringshus. Vanligvis putter jeg bare inn kortet i maskinen når jeg kommer og når jeg går igjen, men det gikk ikke. Så jeg måtte trykke for lapp. Den plasserte jeg trygt i lommeboka. Da vi skulle gå puttet jeg lappen inn i automaten og betalte. Da jeg kom til bilen var lappen vekk. Aner ikke hvor den ble av. Jeg måtte trykke på en knapp for å få snakke med noen, og klarte nesten ikke å forklare hva som hadde skjedd for jeg var så forbanna. Men jeg klarte å være helt rolig i stemmen, og de var snille og slapp meg ut uten at jeg måtte betale igjen:)

3. Ylvemamma Flørter med forumet

Hehe :)
    Jeg spiste en halv brie før jeg kom på å lese på pakken om den var pasteurisert. Det var den :)

4. ønskernr2 Forelsket i forumet

jeg åpna en iskald øl for jeg tenkte det hadde vært deilig etter en lang varm dag... skulle akkurat til å drikke da jeg kom på det... og den måtte jeg jo bare helle ut.... 

5. Pucca Elsker forumet

Ha ha, nå skjønner jeg at jeg tenkte litt feil her. Godt jeg er blond! Jeg tenkte ikke på at ikke vi kan spise fenalår, jeg trodde du hadde gått i en egen liten verden og kommet hjem med et svært fenalår når du bare skulle kjøpe litt pålegg til frokosten. Så mitt svar med parkeringa hadde jo ingenting med saken å gjøreemoticon

6. Tittenteia Elsker forumet

Brie skal man ikke spise selv om den er laget av pasteurisert melk. Er vanskelig å få med seg alle rådene men nå vet du i allefall det til neste gang:)

7. StorkNebb Elsker forumet

Pucca skrev:
    Ha ha, nå skjønner jeg at jeg tenkte litt feil her. Godt jeg er blond! Jeg tenkte ikke på at ikke vi kan spise fenalår, jeg trodde du hadde gått i en egen liten verden og kommet hjem med et svært fenalår når du bare skulle kjøpe litt pålegg til frokosten. Så mitt svar med parkeringa hadde jo ingenting med saken å gjøreemoticon

emoticon

Del denne siden