x1x*mammantilprinsene*
Forumet er livet
Hvis jeg slutter i jobben min nå, 2 månder før perm, får jeg foreldrepengene da, eller mister jeg de??Har jo jobbet de 6 av 10 måndene[8|]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ~*~LoVEmyKiDZ~*~
nei så lenge du har jobba 6 av de 10 siste så[8D]
ORIGINAL: *BjørnarSinMamma*
Altså grunne til at jeg skal slutte er pga vi flytter til en annen kommune.Blir for stress å pendle.
Fikk beskjed av sjefen at sku jeg slutte så må jeg gi beskjed fort.
Et tilleggsspm..Jeg må antagelig ha sykemelding nå de 2 siste måndene ansett, så lurer litt på om det går an å ha hvis jeg har oppsigelsetid.?
ORIGINAL: ~*~LoVEmyKiDZ~*~
ORIGINAL: *BjørnarSinMamma*
Altså grunne til at jeg skal slutte er pga vi flytter til en annen kommune.Blir for stress å pendle.
Fikk beskjed av sjefen at sku jeg slutte så må jeg gi beskjed fort.
Et tilleggsspm..Jeg må antagelig ha sykemelding nå de 2 siste måndene ansett, så lurer litt på om det går an å ha hvis jeg har oppsigelsetid.?
du kan sykemelde deg i oppsigelsestiden tror jeg ja.. men kan du ikke bare sykemelde deg å slutte i jobben når permisjonen starter? snakk med sjefen din om det..
ORIGINAL: jeani
Da er du i AKKURAT samme situasjon som meg og gjett om jeg har vært bekymret. Men det skal du ikke være, jeg har snakket med de som sitter å regner ut foreldrepenger i nav og der sa di at uansett så går di utifra 6 av di siste 10 mnd og ser på den mnd du har tjent best[:)]
ORIGINAL: maryjoleen
er dere sikker på det at hun får om hu sier opp?
trudde at om man sier opp/ får sparken så får man ikke..
jeg jobba bare noen mnd, men var symeldt resten av svargerskapet og da fikk jeg jo foreldrepenger.
ORIGINAL: Lillemumma*Kasper
ORIGINAL: maryjoleen
er dere sikker på det at hun får om hu sier opp?
trudde at om man sier opp/ får sparken så får man ikke..
jeg jobba bare noen mnd, men var symeldt resten av svargerskapet og da fikk jeg jo foreldrepenger.
ja hun får... så lenge hun har hatt jobb 6 av de 10 siste mnd før perm så har hun rett til foreldrepenger=)