Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: 2*barnsmor*25
Vi har hatt en veldig stabil og KALD vinter. Syns det er fint[;)]
Myyyyyye bedre enn det var i fjor, da snødde det, og regna og snødde og regna og det var bare slaps. Det var drittvær det[:'(][:'(][:'(]
Nå er det 50cm snø her og 3 minus. Perfekt. For 2-3 uker siden hadde vi opp i 20 minus, det var litt kaldt[&:] men likevel bedre enn regn og slaps[:)]
ORIGINAL: Snuppe*mor
ORIGINAL: Glad70
ORIGINAL: 2*barnsmor*25
Vi har hatt en veldig stabil og KALD vinter. Syns det er fint[;)]
Myyyyyye bedre enn det var i fjor, da snødde det, og regna og snødde og regna og det var bare slaps. Det var drittvær det[:'(][:'(][:'(]
Nå er det 50cm snø her og 3 minus. Perfekt. For 2-3 uker siden hadde vi opp i 20 minus, det var litt kaldt[&:] men likevel bedre enn regn og slaps[:)]
Veldig enig i dette, altså.[;)]
Jeg er også veldig enig i dette[:D]
ORIGINAL: Ihne
Ikke klag[>:][>:][>:][>:][:D][:D][:D][:D][:D]
Du skal komme hit du, da skal du få se snø ja[:-] Nå har jeg begynt å venne meg til å kjøre på snøføre[:-][:D]
Artig når du smyger deg ut på hovedveien fra området her, og så kommer ræva på bilen ut med engang[:-][:-][:-][:-][:-][8D][&:]
Jeg tenker som så nå.. for hver dag som går, så er vi en dag nærmere varmere tider[8D] Og for hver dag som går blir det bare lysere og lysere.[:D]
ORIGINAL: MinaMor
Jeg er heller ikke glad i snø og kulde!
her jeg bor har vi ikke sol engang! Den er borte fra september til mars... Så 6 mnd uten sol og kaldt med masse snø. JIPPI!!![:'(][&o]
Note til Mina: Spar penger og kjøp hus i syyyyyden! [8D]
ORIGINAL: MinaMor
Jeg er heller ikke glad i snø og kulde!
her jeg bor har vi ikke sol engang! Den er borte fra september til mars... Så 6 mnd uten sol og kaldt med masse snø. JIPPI!!![:'(][&o]
Note til Mina: Spar penger og kjøp hus i syyyyyden! [8D]