vet andre har det verre

EmmaT

Gift med forumet
.. men jeg er så forbanna møkklei vinter og snø og is!! [:'(] kjenner jeg blir sur når jeg ser ut vinduet. aldri før har snøen ligget så lenge her i byn. er ikke vant med vinter på denne måten vi.

Jeg var ikke glad i snø før (unntatt i desember), men etter at jeg fikk barn så synes jeg det er fint, fint at de kan leke og ha det gøy i snøen.

Som typisk er, nå er det snø, ikke for kaldt - og jeg er så forkjølt at jeg ikke orker tanken på å gå ut.[:'(]

Vi har hatt en veldig stabil og KALD vinter. Syns det er fint[;)]
Myyyyyye bedre enn det var i fjor, da snødde det, og regna og snødde og regna og det var bare slaps. Det var drittvær det[:'(][:'(][:'(]
Nå er det 50cm snø her og 3 minus. Perfekt. For 2-3 uker siden hadde vi opp i 20 minus, det var litt kaldt[&:] men likevel bedre enn regn og slaps[:)]

ORIGINAL: 2*barnsmor*25

Myyyyyye bedre enn det var i fjor, da snødde det, og regna og snødde og regna og det var bare slaps. Det var drittvær det[:'(][:'(][:'(]
Nå er det 50cm snø her og 3 minus. Perfekt. For 2-3 uker siden hadde vi opp i 20 minus, det var litt kaldt[&:] men likevel bedre enn regn og slaps[:)]

Veldig enig i dette, altså.[;)]

Kunne godt bytta med deg jeg...[8|]
Vi har null snø her, bare is og faenskap....
Snødde masse i romjula, var ca 50 cm, og så regna alt bort på et par dager rett over nyttår og sånn har det forblitt.... Akebrettene og sparkene ungen fikk i julegave har fått en tur hver. Står på trappa....[8|]

les hva jeg skrev: vinter, snø og IS [;)] isen som er verst. kommer jo for fader meg ikke opp bakken her. måtte ringe på hos naboen som måtte hjelpe meg på fredag. sklei rett inn i en busk.

ORIGINAL: Snuppe*mor

ORIGINAL: Glad70

ORIGINAL: 2*barnsmor*25

Veldig enig i dette, altså.[;)]

Jeg er også veldig enig i dette[:D]

[:)]

kjenne ei som bor henme m dere EmmaT, ho er og drittlei!!
ikke mulig og gå noe sted.. is-svuller på alle fortau og sykkelstier.. ho er høygravid og nå, og det gjør det ikke akkurat bedre. er ikke mengden snø som gjør den ille!

jeg er jo glad i snø og vinter da[:)]
men snøen må da selvsagt være sånn an kan ake å gå på ski, og ikke "slåsegihjelpåsnø" som jeg ser for meg dere har nå!

her er det fint nå så den kan bare ligge[:)] eneste minus de har ikke kjørt opp løypene rett på utsia a døra igjen.

Jeg er heller ikke glad i snø og kulde!
her jeg bor har vi ikke sol engang! Den er borte fra september til mars... Så 6 mnd uten sol og kaldt med masse snø. JIPPI!!![:'(][&o]

Note til Mina: Spar penger og kjøp hus i syyyyyden! [8D]

ORIGINAL: Ihne

Ikke klag[>:][>:][>:][>:][:D][:D][:D][:D][:D]
Du skal komme hit du, da skal du få se snø ja[:-] Nå har jeg begynt å venne meg til å kjøre på snøføre[:-][:D]
Artig når du smyger deg ut på hovedveien fra området her, og så kommer ræva på bilen ut med engang[:-][:-][:-][:-][:-][8D][&:]

Jeg tenker som så nå.. for hver dag som går, så er vi en dag nærmere varmere tider[8D] Og for hver dag som går blir det bare lysere og lysere.[:D]

Jepp, må holde motet oppe[:D] Jeg HATER vinter når det er så mye snø jeg da, og særlig når de ikke brøyter skikkelig her[>:] Greit at unger kan leke og sånn da, men trenger vi sååå mye liksom??

Bedre med sommer, og VARMEEEEE[:D][:D]

ORIGINAL: MinaMor

her jeg bor har vi ikke sol engang! Den er borte fra september til mars... Så 6 mnd uten sol og kaldt med masse snø. JIPPI!!![:'(][&o]

Ajajaj[&:][&:] Vi bodde 2 år i sentrum, der var sola vekke fra oktober-mars.
Nå har vi sola hele året, bortsett fra 1 MND[;)]

ORIGINAL: MinaMor

note to me : gjør som Mina.... varmere strøk hadde ikke gjort noe vinterhalvåret.. ikke noe glad i kulda...

Back
Topp