Vet alle i familie/vennekrets det nå?

Evette

Gift med forumet
Har du sagt det til alle? Eller holder du tilbake til etter o.ul?
Jeg går ikke rundt å sier det til alle å enhver, så nå er jeg 17 uker på vei og vet at en stor del av familien min ikke vet noe. Blir vel å si det når vi skal i familieselskap på søndagen. Nå er magen så stor at jeg ikke kan skjule noe lenger:p
Er ennå en stund til o.ul så jeg kjenner jo litt på bekymringen om at alt skal være normalt med lillesprell.. Er litt derfor jeg ikke sier det til alle..

Det er ikke Facebook-official her, men familie og mine gode venner vet det. Sier det til folk når jeg treffer dem. Begynte plutselig å bli nervøs i går for at noe skal være galt. Men det er nok kun fordi vi skal på ultralyd i ettermiddag med svigermor. :) Håper (og tror) alt ser bra ut.

Nær familie fikk vite om svangerskapet rett etter positiv test, og vi det gjorde offisiellt på Face etter uke 12. :-D

Er bare de nærmeste i familien og venner som vet det enda. Fortalte det til sjefen isted og noen kollegaer har begynt å spørre meg ut, siden jeg har vært sykmeldt en stund allerede. Er 17 uker i dag.

Nei, svigers og øvrig familie på begge sider vet det ikke. Og nesten ingen venner eller kolleger vet det heller. Bare sjefen

Vi fortalte til kommande besteforeldre og onklar/tanter no i påska. Ei venninne lurte det ut av meg, men ellers er det framleis få som veit. Har lyst å holde på det til UL, men kan bli at eg seier det til fleire etter jordmorbesøk neste veke. Har lyst å høre hjertelyd ein gong til :)

Jeg har sagt det til min familie, svigermor, mine ansatte og sjef pluss to venninner.. Jeg kommer ikke til å si det til noen flere :) Men det er garantert mange, mange fler som vet det siden jeg ikke har sagt til noen at det er hemmelig, jeg bare gidder ikke ta den runden med å fortelle det selv. Tar det på facebook etter at ungen er født. :P

De nærmeste venner og familie vet det. Har ikke annonsert det på face eller noe sånt :) men magen synes jo, og jeg prøver ikke å skjule det. Folk som ikke er veldig nære får vite det etterhvert som vi møtes.

Vi fortalte besteforeldre og tanter/onkler etter uke 12. Nå er jeg 16+5 og vi har fortalt det til de på jobb i dag. Venne fikk vite det i påska. Venter med å annonsere på facebook til etter Oul :-)

Legger ut noko på Facebook på fredag, då er det jo 1.april :P

Tror de fleste av mine venner og familie vet det, men vet ikke hvor mange samboeren min har sagt det til :)

Familie og kollegaer vet, og de vennene vi har vært sammen med. Ikke skrevet noe på face men vi er veldig lite aktive der uansett.

Back
Topp