*Hønemamma*
Glad i forumet
Jeg er nemlig så usikker på hva jeg skal gjøre..
Thea får MME, og drikker rundt 200 ml hvert måltid.
Nå i nesten to uker har vi slitt veldig med å få henne til å sove om kvelden,
til tross for at hun nettopp har spist. Det eneste som hjelper, er å gi henne MER.
Nå har vi faktisk nettopp fôra jentungen med hele 400 ml !!!!!
Og DA sovnet hun... Det er bare en altfor syk mengde til at jeg synes det er greit[:o]
Kunne velling vært løsningen, tror dere?
Jeg spurte helsesøster om det igår, men hun fikk bakoversveis og sa at NEI,
ikke før hun var en ca 5 mnd![&:] Prøvde å si igjen at jeg mente ikke vanlig grøt,
bare tynn tynn grøt - velling. Men neida, hun forstod meg, men jeg måtte ikke finne
på å gi henne det. Som tidligere sagt har jeg vært litt misfornøyd med denne damen, da
hun vanligvis ikke kan gi noen kloke svar, og gjerne blar litt i boka før hun svarer[8D]
(Enig, Ingi? Hun er grei, men ikke akkurat en jeg stoler blindt på!!)
Er redd for å gjøre feil, men kan ikke la ungen gråte seg i søvn fordi hun er sulten heller.
Hun spiser allerede 1 liter i døgnet, og nå blir det jo enda mer...
Thea får MME, og drikker rundt 200 ml hvert måltid.
Nå i nesten to uker har vi slitt veldig med å få henne til å sove om kvelden,
til tross for at hun nettopp har spist. Det eneste som hjelper, er å gi henne MER.
Nå har vi faktisk nettopp fôra jentungen med hele 400 ml !!!!!
Og DA sovnet hun... Det er bare en altfor syk mengde til at jeg synes det er greit[:o]
Kunne velling vært løsningen, tror dere?
Jeg spurte helsesøster om det igår, men hun fikk bakoversveis og sa at NEI,
ikke før hun var en ca 5 mnd![&:] Prøvde å si igjen at jeg mente ikke vanlig grøt,
bare tynn tynn grøt - velling. Men neida, hun forstod meg, men jeg måtte ikke finne
på å gi henne det. Som tidligere sagt har jeg vært litt misfornøyd med denne damen, da
hun vanligvis ikke kan gi noen kloke svar, og gjerne blar litt i boka før hun svarer[8D]
(Enig, Ingi? Hun er grei, men ikke akkurat en jeg stoler blindt på!!)
Er redd for å gjøre feil, men kan ikke la ungen gråte seg i søvn fordi hun er sulten heller.
Hun spiser allerede 1 liter i døgnet, og nå blir det jo enda mer...