Vet alle det?

Catzer

Forelsket i forumet
*Aprilbaby 2018*
Hei ☺️
Lurer på om dere andre her inne har fortalt "alle" om graviditeten nå eller om det kun er familie og de nærmeste som vet det?
Nå er det 13 dager til oul, jeg gru/gleder meg som bare det ☺️ Jobber i barnehage, med barn med spesielle behov. Ser at det er flere foreldre som kikker litt ekstra, så om 13 dager kan jeg forhåpentligvis fortelle barna at det er en liten baby i magen min <3

Ønsker dere en kjempe fin dag!

Familie, nærmeste venner og flere kollegaer vet det. Det er ikke hemmelig, men jeg sprer det heller ikke[emoji38] jeg jobber med barn og har ikke sagt noe til barna enda, tenkte jeg skulle se hvor lang tid det tok før noen av de la merke til magen[emoji38] ingen har sagt noe enda, selv om magen er godt synlig! Hehe (er 18+0) her er det ultralyd om 8 dager[emoji173]

Her vet også familie, nære venner og en del kollegaer det:) Er ikke hemmelig, men har ikke lagt det ut på facebook liksom:p forteller det til dem jeg møter etterhvert:) jeg er 14+5:joyful:

Vi sa det kun til familie, de nærmeste venner og jeg til et par gode kollegaer og sjefen selvsagt. Også har det spredd seg videre derfra:)

Her vet de nærmeste det [emoji4] så de andre spør om de lurer [emoji38]

Back
Topp