Vet "alle" det nå?

*sparkling*

Katteelsker
Mailykke <3
Her vet alle som har interesse av det om at jeg er gravid. Ikke så lett å holde det hemmelig med sykehusinnleggelser og ei på tre år som forteller alle at mamma bare kaster opp hele dagen;-)

Ja her er det ikke vært hemmelig sia uke 12, men vi har ikke lagt ut noe på Facebook el noe. Men nå er jeg 15+5 og kan ikke skjule det lengre så folk ser det selv:)

Nå vet "alle" det her også.. Var på fest i helgen (edru selvfølgelig), og da tok det ikke lange tiden før nyheten var spredd for andre enn de nærmeste venner. Men noe jeg ikke er altfor glad i, er at folk tydeligvis tar seg friheten til å ta på magen min når som helst (edru mennesker også).. Hmmrff..

Mannen i huset har enda ikke fått sagt det til sine søsken.... men alle skal egentlig vite det nå..

Nei, skal vente til jeg er over 12 uker :) Men det blir ikke facebook-offisielt før etter OUL.

Snuppa her vet det ikke enda, så når hun får vite det, regner jeg med hun forteller det i barnehagen. Så skal vente til jeg ihvertfall er over 12 uker med å si noe til henne :)

Ellers så får mamma og lillebroren min vite det i helga, resten av søsknene mine vet det, og svigers vet det :P

Nei... Vi venter til vi får svarene på morkakeprøven.

Sent from my iPhone using BV Forum

Har ikke skrevet noe fb (kommer ikke til å gjøre det heller) ,men jungeltelegrafen har gått utrolig fort her. Så her er det mange fugler rundt omkring;-)

Familie, venner og jobb vet det. Venter med Facebook til etter oul:D

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

De fleste vet, og lillemann på 3år er ivrig på å fortelle at det er en baby i mamma sin mage. Men blir ikke å skrive noe å facebook eller noe sånn før etter oul. Har time 12.desember så tenker at det er i grunn ikke så lenge til. :)

Familie å nærmeste venner vet, men blir ikke facebook offentlig før i jula ca :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Familie og de nærmeste vennene våre vet, men har ikke sagt noe på Facebook. Syns det er litt ubehagelig som jeg har nevnt tidligere. Derfor himla kjett at min mor klør som baaaare det i fingrene etter å skrive hun skal bli bestemor. Hun får bare vente. Vi har sagt klart ifra at ingen skal skrive noen verdens ting før vi har fått skrevet først i alle fall.

Ja alle vet det vel nå tror jeg :)

Sent from my iPad using BV Forum

Her vet bare de aller nærmeste mine ettersom foreldrene til kjæresten ikke vet enda :)

Sent from my iPad using BV Forum

2 Venninner, foreldre og våre søsken..

Vi har bestemt oss for å ikke offentliggjøre i det hele tatt til bebis er født. Men de som spør eller ser magen får jo vite.. Har bare ikke et ønske å legge det ut på FB for at "hele verden" skal vite.. Er ikke alle på FB som bryr seg like mye..

Var på middag ute med flere vennepar i helgen og jeg tenkte at nå ser de magen! Men det var ingen som ante noe..

Fortalte det til foreldra til sambo i går :-)
Og mine søsken har vist det noen uker :-)

Det er ikke så veldig mange utenom familien som vet det ennå. Jeg synes det er litt rart å skulle snakke om det. Vet ikke helt hvorfor men...
Kommer nok til å legge fra meg noen hint på Facebook etter oul den 19.desember. En fin førjulsgreie :)

Jeg har ikke annonsert det på facebook og sånn, men de aller nærmeste og de på jobben vet det :) Og det er ikke hemmelig i den forstand. Jeg bare vil ikke rope det ut. :)

Back
Topp