Vestlandsjento

twinanne

Forumet er livet
Hvordan går det med deg da, har du noen symptomer? det er jo bare noen dager til du skal teste deg nå[:D] Lykke til snuppa[8D] 

Twinanne: Joda går bra med meg[:)] Koslig at du spør[:D]

Trur jo at eg har symptomer då.. Har hatt murring i snart ei veke. Av og til stikker det ganske mykje. Pluss ømme bryster. Men dette er akkurat slik eg er før mensen, kanskje uten stikkinga.. Eg pleier aldri å legge merke til det før to dagar før mensen, men no kjenner eg jo etter kvar minste litle ting som skjer i kroppen min[;)]

Hååååpar det ikkje er innbillt!

Er ikkje lenge igjen til testing nei[:)] Er på vestlandet ein tur, så eg får kje testa før fredag kveld. Mannen vil væra med[:D][:D] Er det veldig dumt å ikkje teste med morgenurin?

Kossen går det med deg då?

Jeg er bare på dag 8 etter el, så det er vel like rundt hjørnet at jeg kan merke noe nå, dersom jeg merker noe.

• I dag fikk jeg vondt i magen der nede, men det kan jo være at det ble litt mye grillmat idag da[8D]
  • Fikk lettere diaree også, men det kan jo være annen årsak til det også, men fikk det ganske tidlig sist høst[&:]
  • Merker at det sprenger i venstre bryst, det gjorde det først også på denne siden sist høst, da trodde jeg at jeg hadde strs problemer og hjertetrøbbel, he he...kjønte ikke at jeg var gravid først, men teste dagen etter da på dag 12 etter el og den var positiv[:D]
  • Men jeger ellers heldig ikke rosa rester etter Crinone denne gangen, det betyr minbdre øm der nede i kanalen, såp da kan jeg ikke forveksle det med noe[:)]
  • Men i det store og hele er det alt for tidlig for meg å ha symptomer enda. Brystene er bare Crinone bryst!!!!

Jeg håper at dine symptomer er ekte graviditetstegn da, lykke til, på fredag er du på dag 14 etter el eller deromkring, så det kan nok være at du har mulighet for positiv test uten morgen urin også, men dersom negativ test uten morgen urin bør du nok teste dagen etter med morgenurin også.

PS! ikke drikk noe de 3-4 siste timene før du skal teste på fredags kvelden, dersom du tester da. Og hold deg i minst 4 timer før du tester.

ORIGINAL: twinanne

Jeg er bare på dag 8 etter el, så det er vel like rundt hjørnet at jeg kan merke noe nå, dersom jeg merker noe.
  • I dag fikk jeg vondt i magen der nede, men det kan jo være at det ble litt mye grillmat idag da[8D]
  • Fikk lettere diaree også, men det kan jo være annen årsak til det også, men fikk det ganske tidlig sist høst[&:]
  • Merker at det sprenger i venstre bryst, det gjorde det først også på denne siden sist høst, da trodde jeg at jeg hadde strs problemer og hjertetrøbbel, he he...kjønte ikke at jeg var gravid først, men teste dagen etter da på dag 12 etter el og den var positiv[:D]
  • Men jeger ellers heldig ikke rosa rester etter Crinone denne gangen, det betyr minbdre øm der nede i kanalen, såp da kan jeg ikke forveksle det med noe[:)]
  • Men i det store og hele er det alt for tidlig for meg å ha symptomer enda. Brystene er bare Crinone bryst!!!!

Jeg håper at dine symptomer er ekte graviditetstegn da, lykke til, på fredag er du på dag 14 etter el eller deromkring, så det kan nok være at du har mulighet for positiv test uten morgen urin også, men dersom negativ test uten morgen urin bør du nok teste dagen etter med morgenurin også.

Kjedelig med crinone-symptomer då[;)] Kan tenka meg tida går seint. Kan ikkje huska to veker gå så seint før! Enda eg har det travelt med både eksamenslesing og vestlandstur[:)]

Tenkte eg skulle kjøpe to tester, i tilfelle den blir negativ. Mannen min er så koselig. Får rett og slett ikkje lov å teste uten han[:D] Men det forstår eg godt då. Var det han som skulle teste, ville jo eg ha vore med[:D][:D]

Håpar du får ekte symptomer etter kvart, men det er vel lett å bli lurt av crinonen.

ORIGINAL: twinanne

PS! ikke drikk noe de 3-4 siste timene før du skal teste på fredags kvelden, dersom du tester da. Og hold deg i minst 4 timer før du tester.

Oi det var lenge uten drikke og do-gåing. Men skal nok greie det[:)]

Back
Topp