Vestfoldgullene - Gruppebilde

spispilladisjøl

Gift med forumet
Vi hadde i dag treff hjemme hos meg, vi ble 10 jenter og 12 små gull. 9 jenter - 3 gutter

legger det ut slik at dere som var med på treffet kan få bildet
Ikke quote bilde, fjernes om noen av mammaene vil det.

TUSEN TAKK for et flott treff jenter
, hadde ikke trodd det skulle gå så mange inn i stua mi, men det gikk jo strålende med så snille babyer.
Her er det igjen både ost, og en haug med hvalsjokolade, Dere kunne jo tatt det med dere hjem, men da tenker jeg samboeren blir glad når han kommer fra jobb[8D][8D]

såååå flott bilde

Så fine babyer vi har 

ORIGINAL: jente k

Så fine babyer vi har 

Kunne ikke vært mer enig [:D]

Også må jeg jo bare få takke for en utrolig flott dag sammen med mange flotte mammaer og barn [:D]

kjempe koselig og treffe dere i dag.. 

ORIGINAL: littleMeg

ORIGINAL: jente k

Så fine babyer vi har 

Kunne ikke vært mer enig [:D]

Også må jeg jo bare få takke for en utrolig flott dag sammen med mange flotte mammaer og barn [:D]

Veldig koselig at du kjørte helt fra kragerø for å være med da frøken !!! :) Tommel opp for den :)

Såå fine bebbiser vi har!!!
Var veldig koselig i dag![:)]

Men herreguud, på bussen hjemmover var bussjåføren så stressa for han var veeldig seint ute, så han kjørte så fort at når han bremsa så tippa hele vogna mi, med Leana oppi!! Heldigvis var det en vogn vedsiden av som "tok i mot" så den ikke datt helt i gulvet. Men det var skummelt... kunne gått gæærnt [&o] Og ikke gadd han hjelpe meg heller når jeg skulle av, enda jeg spurte han... Herre[&:]
Også var bussen stapp full og ei jente spurte om hun kunne sette seg ved siden av en eldre dame, og hun bare " Nei, jeg vil helst slippe å sitte med det der i fanget mitt altså!!!" (ehh, veska si og en pose) Så stakkar jenta måtte stå. Folk er så rare! :p

ORIGINAL: SmurfenogUnga

såååå flott bilde

[:)]

Så mange søte babyer på "ett brett"

Hadde det ikke vært for en håpløs retningssans og frykt for å kjøre på fremmede steder, så burde vel strengt tatt vi også deltatt i dag... Men kanskje neste gang...?! Hyggelig å høre at det ble et vellykket treff da!

ORIGINAL: Taurin

Såå fine bebbiser vi har!!!
Var veldig koselig i dag![:)]

Men herreguud, på bussen hjemmover var bussjåføren så stressa for han var veeldig seint ute, så han kjørte så fort at når han bremsa så tippa hele vogna mi, med Leana oppi!! Heldigvis var det en vogn vedsiden av som "tok i mot" så den ikke datt helt i gulvet. Men det var skummelt... kunne gått gæærnt [&o] Og ikke gadd han hjelpe meg heller når jeg skulle av, enda jeg spurte han... Herre[&:]
Også var bussen stapp full og ei jente spurte om hun kunne sette seg ved siden av en eldre dame, og hun bare " Nei, jeg vil helst slippe å sitte med det der i fanget mitt altså!!!" (ehh, veska si og en pose) Så stakkar jenta måtte stå. Folk er så rare! :p

Åhjelpes !! Godt det gikk bra med lillemor!!

Er så typiskt dette her, når man først tar buss så er den stappfull.. en uheldig tur med andre ord!

Hva sa du te hu sure dama da ? :o hadde blitt super forbanna tror jeg.. :s

ORIGINAL: NovembergullIMagen

Så mange søte babyer på "ett brett"

Hadde det ikke vært for en håpløs retningssans og frykt for å kjøre på fremmede steder, så burde vel strengt tatt vi også deltatt i dag... Men kanskje neste gang...?! Hyggelig å høre at det ble et vellykket treff da!

Hehe, Hadde ikke vært noe problem, vi kunne hjulpet deg :)
Det var kjempe koselig, nye og gamle fjes! :) Neste gang synes jeg du burde bli med. er veldig sosialt

Back
Topp