vestfold

mie_

Blir kjent med forumet
hvor mange fra vestfold er vi her?
jeg bor 10 min fra sandefjord og har ikke bodd her så veldig lenge, og har ikke så stort nettverk, så hvis det er flere her i samme båt, eller noen som bare vil treffes så hadde det jo vært hyggelig å fått til et treff ila høsten evt. i barseltiden?

Eg er ikkje frå Vestfold, men bur i Horten. Buddeni Tønsberg i 7 år og flytta til Horten i fjor :) Foreløbig termin 17 februar :)

Skal alle her føde på tønsberg? Og er det første graviditet? :-)

Menstermin min er 6 februar, men jeg vet egentlig at det ikke stemmer, pga uregelmessig mens.
tidlig ul viste 13 februar og det stemmer nok mer :-) Hadde samme dato med førstemann, blir akkurat to år mellom dem :D

Bor i Sandefjord :) har termin 2 februar ca, men venter tvillinger så blir jo i januar, visst ikke før :P vil gjerne treffe dere, virker som det er flere fra området her :P skal føde på Tønsberg!

Oi så spennende med tvillinger! :-)
Ja, hadde vært hyggelig, gjorde ikke noe sånt når jeg gikk gravid med nr 1 og angret litt når jeg fikk kjenne på hvor ensom barseltiden kunne være :sorry:
Fikk heldigvis en god venninne i barselgruppen da :happy:

Skal alle her føde på tønsberg? Og er det første graviditet? :-)

Menstermin min er 6 februar, men jeg vet egentlig at det ikke stemmer, pga uregelmessig mens.
tidlig ul viste 13 februar og det stemmer nok mer :-) Hadde samme dato med førstemann, blir akkurat to år mellom dem :D
Skal føde på Tønsberg :) graviditet nummer 2 og barn 2 og 3 :D

Back
Topp