vestfold jenter

Lille kråka

Betatt av forumet
Hei hei spurt før åsså men nå begynner vi jo bli litt flere her inne så siden det ikke var så mange sist så har vi kanskje blitt flere:)

Vear her.. :)

hei hei iselinvik skrev du på mammaverden åsså? på noen fra vestfold?
du skulle ha tvillinger? Jeg har slengt meg med en gruppe på mammaverden som brukes å treffes men de skal jo ha baby i juli- august og de fleste som er meg skal ha i juli så er jo litt forskjell da jeg har termin 9 sep.

åsså blandet jeg jo deg med ett annet navn så jeg nå i sta:) hun hadde åsså iselin først, men var jo ikke fra her i det hele tatt:)

Hi igjenn :) er ikke kjempe aktiv her, men titter jo innom en gang i blandt...   nei her er det en i magen, så det er nok en annen en ja :) Termin 11.september jeg. Så straks 15 uker gitt! Et lite prøverør frø i magen. Masse venting og mange skuffelser, så nå er gleden bare enda større :) Kjempe fin form og gleder meg super mye til 4.april. Da er det ul og forhåpentligvis ligger baby slik at vi får vite kjønn. spennende tid detta.. tiden går ofte aaaaaaltfor seint! Hvordan er det med dere?????????? 

Okey men koselig at du titter innom i blant:) jeg bor i ett hjørne i sofaen så er relativt mye her inne:P  her går det åsså bra eller bedre har vært og er fortsatt stup trøtt så jobber 50% . men nå har jeg faktisk dager som jeg holder meg våken hele dagen. jeg er åsså 15 uker.15+3 i dag:) synes tiden går veldig fort egentlig, er jo faktisk snart halvveis. gikk ikke så fort med første.

Jeg er fra Nøtterøy.. (veit du vet det fra før av da Lille Kråka emoticon) Men tenkte på dere andre :) Hyggelig å se at det er flere fra vestfold.. Her er terminen 1.sept.

hei hei har en lik tråd på august åsså og vi har funnet ut at vi skal ta oss en cafe tur neste uka så onsdag 28.03 kl 13.15 ca (jeg jobber til 13 så da rekker jeg å kjører til byen)
på Babels i tønsberg. kjempe koselig om vi blir flere!! :)

Jobber senvakt da jeg, så passer dårlig for min del... men bra insj!!!! :) Kos dere masse!

Back
Topp