vestfold damer

katrinev

Glad i forumet
er det fler enn meg?
lyst til og holde litt ekstra kontakt?
har msn hvis noen er int.. så bare og sende meg en privat meldig.. [:)]
er her ike så masse er mest på barn i magen.. så glemmer litt av dere.. [:-]

hei hei..er fra holmestrand jeg da..men bor på nykirke..er ikke så langt unna deg da[:D]

Jeg bor i Hvittingfoss, og skal føde i Tønsberg, så er mye utover der[:)]
Har også MSN[:D]

Jeg er fra Tønsberg, men bor i Mjøndalen nå.

heisan holmestrand skal jeg flytte til nå i februar..hvor gammel er du da?lyst til å ha kontakt?kjenner ingen i holmestrand el i nærheten så..
ORIGINAL: mimime

hei hei..er fra holmestrand jeg da..men bor på nykirke..er ikke så langt unna deg da[:D]

vi 2 er jo like gamle,finner ikke så mangen på min alder her inne akkurat[;)]
ORIGINAL: GoUngen

Sandefjord her [:D]

heisan...kommer fra hvittingfoss jeg oxo men akkurat nå bor jeg i svarstad..hvem er du da?blei litt nysherrig nå,hehe..[:D]
ORIGINAL: snuppa80

Jeg bor i Hvittingfoss, og skal føde i Tønsberg, så er mye utover der[:)]
Har også MSN[:D]

Hei vestfolddamene!!!

Jeg er fra skoppum, men har flyttet til Tromsø for 5 år siden, men familien bor fortsatt der... Jeg er ikke gravid, men det er moro å prate med dere der nede for det. Var "hjemme" i jula...

Jeg bor i Tønsberg [:)]

så flott at det er flere av oss.. [:)] og takk for mange svar.. [:)] er det fler så bare heng dere på..

har dere msn jenter??
typen min jobber hele uka fra tidlig om morran til seint på kvelden,og hvertfall jeg,blir gjerne sittende mye her inne og glane...

så er bare å ta kontakt for de som vil[8D]

hei.. jeg bor i larvik, men er ofte hos familie i horten.. samboeren min jobber hver dag så dagene mine blir veldig laaaange, og ingen å snakke med.. non som vet når en skulle sende de papirene til sykehuset der du vil føde? vi har helt glemt det. og vi skal føde på tønsberg sykehus.. er det flere som skal føde der?

Jeg skal føde i Tønsberg, og sendte papirene i november/desember trur jeg... Var ute i god tid, men hvorfor vente?[:)] Hvis du ønsker å føde på den nye fødestua bør du være ute i god tid, jordmora mi sa at de har kjempepågang der[:)]

Back
Topp