Vest-Agder?

RBmarsbaby

Flørter med forumet
Hei! Er det noen her fra Vest-Agder, da spesielt området Kristiansand/Søgne/Sogndalen?

Dette er vår første, og vi har ikke det helt store nettverket her hvor vi bor. Vennene vi har er foreløpig barnløse, så savner noen å prate med om alt som skjer nå.

Jeg, men jeg er utflytter [emoji28] Likevel gøy å se om det er mange sørlendinger i gruppa [emoji4]

Jeg er. Ikke førstemann her da, men tredje :)

Hei! Er det noen her fra Vest-Agder, da spesielt området Kristiansand/Søgne/Sogndalen?

Dette er vår første, og vi har ikke det helt store nettverket her hvor vi bor. Vennene vi har er foreløpig barnløse, så savner noen å prate med om alt som skjer nå.
Hei ;)
Så hyggelig. Gratulerer :)
Jeg bor i Kristiansand. Ikke min første, men nr to. Gjerne ta kontakt på pm, så kan vi prate. Og bare spør hvis det er noe du lurer på :happy:

Hei ;)
Så hyggelig. Gratulerer :)
Jeg bor i Kristiansand. Ikke min første, men nr to. Gjerne ta kontakt på pm, så kan vi prate. Og bare spør hvis det er noe du lurer på :happy:

Av nysgjerrighet, hvor gamle er dere? Jeg er 35

Er gamla her jeg da skjønner jeg [emoji6] venter nr to (egentlig tre).

Nææ, vil ikke si du er gamla, men eldre :happy: Og det gjør ingenting. Bare hyggelig
Mange av mine nermeste venninner er eldre en meg, og det 35 og over :happy:
Hehe takk for det. Føles som en evighet siden jeg var 28-29 nemlig ;) har også venninner på 60 så det sier kanskje mer om meg.

Back
Topp