Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Nydelig strek! I morgen er du 5 uker på vei :)
 
Nydelig strek! I morgen er du 5 uker på vei :)
Jaaa, den er superfin :Heartbigred
Får sterkere streker på ettermiddagen jeg, på utblanda urin, veldig merkelig.

Og 5 uker blir godt det. Da er kjemisk grensa over :wav
Men veien er lang, og fortsatt livredd for SA og MA
 
Jaaa, den er superfin :Heartbigred
Får sterkere streker på ettermiddagen jeg, på utblanda urin, veldig merkelig.

Og 5 uker blir godt det. Da er kjemisk grensa over :wav
Men veien er lang, og fortsatt livredd for SA og MA

Dette går bra :D
 
Natt til lørdag frøs vannet på badet (fra doen og opp)...
Nå har vannet til vaskerommet fryst!
Grrr.... Og det er ikke like lett å få opp igjen...
Jaja, får vaske klær til våren da...:smiley-chores011
 
Dette går bra :D
Jeg håper du har rett :)
Men, i følge ett skjema jeg har funnet, så har jeg under 20 % sjanse nå, og det er godt.
Men synes det er 20 % for mye altså.
 
Jeg håper du har rett :)
Men, i følge ett skjema jeg har funnet, så har jeg under 20 % sjanse nå, og det er godt.
Men synes det er 20 % for mye altså.

Slapp av :) Dette går bra :)
 
Nå er det ikke lenge til uke 5!
Jeg feirer med en Smoothie! :smug:
 
Der fant jeg dagboka di! Kjempefine tester :D Dette ser kjempelovende ut. ❤️ Jeg fikk faktisk også gul Crinonerest på lørdag :p Skvatt skikkelig med en gang, men så kom jeg på at det var sånn sist også. Alt man skal lure på :p I morgen er vi over den første milepælen!!
 
Der fant jeg dagboka di! Kjempefine tester :D Dette ser kjempelovende ut. ❤️ Jeg fikk faktisk også gul Crinonerest på lørdag :p Skvatt skikkelig med en gang, men så kom jeg på at det var sånn sist også. Alt man skal lure på :p I morgen er vi over den første milepælen!!
Jeg synes det er betryggende at de er så sterke. Så godt å se dem :)
Men man vet jo aldri uansett, så håper og håper. Men for hver dag, og uke, så er vi nærmere :)

Jaaa, i morgen :)
Eller, egentlig den andre. For første er når mensen ikke kommer føler jeg.
Men mange igjen utover. Men det SKAL gå bra!
 
Jeg synes det er betryggende at de er så sterke. Så godt å se dem :)
Men man vet jo aldri uansett, så håper og håper. Men for hver dag, og uke, så er vi nærmere :)

Jaaa, i morgen :)
Eller, egentlig den andre. For første er når mensen ikke kommer føler jeg.
Men mange igjen utover. Men det SKAL gå bra!
Det SKAL gå bra! :D ❤️
 
Åhhh... Vondt i hodet :smiley-ashamed005

Føles ut som om han her er på besøk: :smiley-angry026
 
Tror nok det ja, at den bagasjen er ekstra tung nå. Den er kjempetung kjenner jeg.

Magefølelsen har jeg egentlig ikke kjent på. Men jeg tror nok det er en. Eller, jeg håper det er en :angelic:
Men to er velkomne de også. Men tror nok det er en :) En av gangen to ganger er perfekt.
Jeg ha alltid drømt om tre jeg, men etter 12 år på nummer en, så tror jeg at det blir nok med to.
Blir spennende å se da, hvor mange det er :) svigerfar sa idag at han håpte vi fikk tvillinger neste gang :hilarious:;)

Nei, etter en lang vei så "tar" man vel det man "kan" få :)
 
Blir spennende å se da, hvor mange det er :) svigerfar sa idag at han håpte vi fikk tvillinger neste gang :hilarious:;)

Nei, etter en lang vei så "tar" man vel det man "kan" få :)
Etter 12 år kunne jeg ha tatt trillinger og jeg, haha. Men høres jo best ut med en av gangen. Med tanke på utgifter og utstyr og sånn :)
Men tar alt jeg.
 
Etter 12 år kunne jeg ha tatt trillinger og jeg, haha. Men høres jo best ut med en av gangen. Med tanke på utgifter og utstyr og sånn :)
Men tar alt jeg.
Føler ikke det koster SÅ mye med en eller to. Men trillinger. Da snakker man spesialvogn, bil osv. Men greit å bare bli ferdig med barn på en smell da :p
 
Føler ikke det koster SÅ mye med en eller to. Men trillinger. Da snakker man spesialvogn, bil osv. Men greit å bare bli ferdig med barn på en smell da :p
Jeg holder meg til ønsket om en jeg... Hehe. To bilstoler, to senger... osv. Trillinger orker jeg ikke å tenke på en gang.
Men det blir spennende å se. Mamma tuller stadig med at jeg må passe på de to, spise for tre osv :rolleyes:
 
Jeg holder meg til ønsket om en jeg... Hehe. To bilstoler, to senger... osv. Trillinger orker jeg ikke å tenke på en gang.
Men det blir spennende å se. Mamma tuller stadig med at jeg må passe på de to, spise for tre osv :rolleyes:
Litt kult om hun har rett da :hilarious:
 
Back
Topp