Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Bare 2 dager igjen til uke5!!
 
Snart uke 5. Synd med hodepinen, det slet jeg og mye med.
Litt over en dag igjen bare nå :smug:
Det er godt å tenke på det. For da er jeg over kjemiske. Men farene er fortsatt veldig, veldig mange.
Og langt igjen. Men det er en milepæl :Heartblue

Den er slitsomt, den er altoppslukende, VOND og veldig, veldig slitsom. Meen, jeg er ikke kvalm, som jeg var alt før test sist.
Og det er godt :)
 
Litt over en dag igjen bare nå :smug:
Det er godt å tenke på det. For da er jeg over kjemiske. Men farene er fortsatt veldig, veldig mange.
Og langt igjen. Men det er en milepæl :Heartblue

Den er slitsomt, den er altoppslukende, VOND og veldig, veldig slitsom. Meen, jeg er ikke kvalm, som jeg var alt før test sist.
Og det er godt :)
Du er iallefall ved godt mot. Og man gjør det for en årsak, det er veldig godt å tenke på når det herjer som verst.
 
Du er iallefall ved godt mot. Og man gjør det for en årsak, det er veldig godt å tenke på når det herjer som verst.
Jeg vil heller ha vondt i hodet enn kvalm. Men regner med at kvalmen kommer etterhvert.

Men jeg er så nervøs for at dette ikke går veien heller. Så vet ikke om jeg tørr å slippe jubelen løs enda.
 
Jeg vil heller ha vondt i hodet enn kvalm. Men regner med at kvalmen kommer etterhvert.

Men jeg er så nervøs for at dette ikke går veien heller. Så vet ikke om jeg tørr å slippe jubelen løs enda.
Det vil nok være slik en stund. Spesielt for oss med litt bagasje i ryggsekken. :sorry: Men dette håper jeg går fint for deg. Hva sier magefølelsen ? 1 eller 2?:angelic:
 
Det vil nok være slik en stund. Spesielt for oss med litt bagasje i ryggsekken. :sorry: Men dette håper jeg går fint for deg. Hva sier magefølelsen ? 1 eller 2?:angelic:
Tror nok det ja, at den bagasjen er ekstra tung nå. Den er kjempetung kjenner jeg.

Magefølelsen har jeg egentlig ikke kjent på. Men jeg tror nok det er en. Eller, jeg håper det er en :angelic:
Men to er velkomne de også. Men tror nok det er en :) En av gangen to ganger er perfekt.
Jeg ha alltid drømt om tre jeg, men etter 12 år på nummer en, så tror jeg at det blir nok med to.
 
Jeg raper! Konstant nesten... :depressed:
Også begynner samboeren og le av meg...
Også ser jeg på han, og sier
"Jeg vil heller fise 10 ganger, enn å rape 1!"
Da ler han enda mer :hilarious: :rolleyes:

Livet...:hilarious:
 
Når skal du ringe for å få TUL?
 
Tilbakeblikk...

Jeg sitter å blar igjennom prøvedagbok 6, av 12, på Mammanett...
Og i 2009 skrev jeg dette her:

Hvorfor meg?
Jeg er så lei...
Jeg vil så gjerne fungere...
Slik som deg...

Nei, nei,
det kan jeg ei...
Værsåsnill (?!)
- men er du det!?

Jeg venter og venter..
dag og natt.
Hvor er du...
men dyrebare skatt?!

... Hvor er du ..?


Det har vært med meg siden.... Det sitter i hjernebarken, og går i repeat.

Men det var ikke det jeg skulle mimre tilbake på.

Men jeg sitter å leser om prøverørforsøket 2013. Eller, det som skulle bli det.
Om alle prøvene, om medisiner, om hvorfor, og om hvor mye større veien var den gangen, da det ikke var bare jeg som var problemet.

Hvor hardt det var og innse at det var feil mann. Og hvor godt det er nå, og være i ett godt forhold, bo i ett koselig hjem og ha det superfint :)
Ting forandrer seg, og jeg er ikke redd for å si at det var helt klart til det bedre. Selv om det er vondt å tenke på at jeg kunne ha hatt en 11 åring nå. Om det hadde sittet fort. Istedenfor er jeg fortsatt barnløs, straks 30 år og har snart 12 år som prøver bak meg.
 
4+6!
I morgen er den kjemiske grensa :dance011
Det fortjener en banandans!

Dagen i dag skal tilbringes i Sverige, ikke hele da men. Mamsen og jeg pleier å ta turen over en til to ganger i måneden.
Billig glutenfritt, kattesand og det som trengs i ett hjem. Og bor akkurat passe langt unna grensa, bodde to mil nærmere før.

Tenk... Den kjemiske grensa, bare det er en milepæl for meg :excited001:gen014:love017
 
4+6
To timers morgen urin.

Ikke blitt veldig mye sterkere siste dagene.
Men uroer meg ikke over det.
 

Vedlegg

  • _20190121_081330.JPG
    _20190121_081330.JPG
    839,4 KB · Visninger: 70
Møkka lyset på badet :shifty:
 
Jeg vil heller ha vondt i hodet enn kvalm. Men regner med at kvalmen kommer etterhvert.

Men jeg er så nervøs for at dette ikke går veien heller. Så vet ikke om jeg tørr å slippe jubelen løs enda.
Jeg har ikke hatt annet symptomer enn og være trøtt 24/7 egentlig , så ikke tenkt på symptomer og jeg er i uke 21 i morgen og syns enda at dette EE litt rart :hilarious: så det og slippe jubelen sånn helt løs kommer til og ta tid :hilarious:
Jeg ser til og med av og til etter mens når jeg har vært på do og har ikke hatt den siden sept 2018 :p
Men kjenner han, det er nok det som får meg til og slappe av ❤️
 
Jeg har ikke hatt annet symptomer enn og være trøtt 24/7 egentlig , så ikke tenkt på symptomer og jeg er i uke 21 i morgen og syns enda at dette EE litt rart :hilarious: så det og slippe jubelen sånn helt løs kommer til og ta tid :hilarious:
Jeg ser til og med av og til etter mens når jeg har vært på do og har ikke hatt den siden sept 2018 :p
Men kjenner han, det er nok det som får meg til og slappe av ❤️
Jeg har noe veldig hodepine. Som ikke gir seg. Så noe skjer jo. Håper bare det holder til september.

Kjenner veldig på at jeg og skulle hatt termin i juni. Det gjør enda veldig vondt.
 
Jeg har noe veldig hodepine. Som ikke gir seg. Så noe skjer jo. Håper bare det holder til september.

Kjenner veldig på at jeg og skulle hatt termin i juni. Det gjør enda veldig vondt.
Jamen om de eller den sitter denne gangen blir der uansett 2019 baby eller babyer :joyful:
Når jeg tenker etter så hadde jeg og faktisk en del hodepine i begynnelsen :confused:
 
Jamen om de eller den sitter denne gangen blir der uansett 2019 baby eller babyer :joyful:
Når jeg tenker etter så hadde jeg og faktisk en del hodepine i begynnelsen :confused:
Ja, men er tre måneder senere, men hadde den første i fjor, med bare EL sprøyte sittet helt ut, så hadde jeg hatt en baby på 4-5 måneder nå. Eller vært 18 uker på vei.
Så hadde hjulpet veldig og slippe og se 22.juni og 10.september uten noe i magen nå.

Tror dessverre hodepine er vanlig, og den er ikke god. Men første Paraceten redda meg i dag, men murrer godt oppi der enda, og bare på høyre side foran, aldri noe anna sted...
 
Sitat mamma, etter at hun spurte om UL og jeg klaga over hvor lenge det var til...

"Du tester vel ikke hver dag enda... ?"

Ehh... Svarte jeg og sa ja...

Men sa ingenting om to ganger om dagen... :hilarious:

Denne her må være fin :happy:
 

Vedlegg

  • _20190121_162150.JPG
    _20190121_162150.JPG
    677,4 KB · Visninger: 89
Back
Topp