Veslegutten min har feber!

[*Fio*]

Forumet er livet
VIP
Tre kvelder nå har lille JRjr han hatt feber
i gårkveld/natt var han oppe i 38,7
da gråt mamma'n hans..

Skal på helsestasjonen nå så snart han våkner

Huff, da.. det er ikke noe godt når de små er syke, men du skal vite det at sånne små takler feber mye bedre en voksne gjør, MEN det er som sagt ikke noe hyggelig! Ønsker lille JR go bedring!

Signerer Hanna C, men skjønner at du ikke har det godt. Håper alt går greit på helsestasjonen. Her hadde Mathilde opp mot 39 i feber når hun var forkjøla. Jenta var rimelig slapp, men gav henne paracet når det virket som om feberen plaget henne. Heldigvis gikk det raskt over. Husk å oppdatere oss da.

Huff er ikke noe morsomt nei!

God bedring til lille JR!!

Næmmen stakkar liten da!!!
Er ikke noe tannebisser på vei da kansje??

Masse go bedring til lille JR!!!

Å, da er de to!! Minsten her har også hatt feber siden fredag, og passe rennende nese. Ikke noe gøy når de bare er slapp og grinete. Har vært oppe i 39,4 på det meste, men en stikkpille paracet virker bra!

Det hørtes ikke bra ut. Håper at han blir bedre snart da vennen !!!

Han hadde lite matlyst i gårkveld, og mamma'n hans var på sammenbruddets rand[:(]

MEN så våkna han i 3 tia og var sulten som en ulv - og feberfri!![:D]
- spiste godt og lå og prata litt med seg selv før han sovna - sov til morgenen igjen - og ville ha mat.[:D]
Nå ligger han og småplundrer med seg selv og gleder seg til å treffe Norah og Mathilde og alle de andre!![:D]

(Var hos fastlegen med han, og han fant ikke annet enn feberen - og han er IKKE smittsom, sa han, da jeg måtte forsikre meg om at vi kunne dra på treff i dag[;)])

Det er ikke tenner som er på gang da???

Godt feberen er borte nå [:D]

Håper ikke det er tenner - men i dag har han vert gode "gamle" seg selv igjen [;)]

Håper feberen holder seg vekke nå da!! Det er grusomt når de små er syke!!

Så flott. Vil jo ikke at lille John Ruben skal være dårlig. Ble glad nå altså.
Klem

Back
Topp