Vesla og godterier

Jani

Glad i forumet
Må bare fortelle en liten ting om lille jenta mi[:)]
Jeg har alltid vært veldig streng på at godterier kun er til helgene, og ikke i ukene (med mindre det er bursdagsselskap o.l. selvsagt). Pappaen til vesla er derimot ikke så veldig opphengt i dette for å si det sånn, men han kommer seg etter som tiden går[8D] Besteforeldre derimot, ja, de er tette mellom ørene, samme hvor mange ganger de får beskjed......

Uansett, vesla har jo selvsagt fått med seg at det er et eller annet med disse godterigreiene som hun alltid MÅ fortelle mammaen sin he he. Hver gang pappaen eller besteforeldrene har gitt henne godterier midt i uken, så sladrer hun til meg med en gang hun ser meg[8D] Og i går var hun hjemme alene med pappaen mens jeg jobbet om ettermiddagen, og de to tok turen til farmor (som er den verste i forhold til godterier siden de andre barnebarna hennes får det konstant[&:]). Jeg så derimot ikke vesla før i dag tidlig når hun våknet. Og hva var det første hun sa når hun våknet? Jo, hun roper mamma inn på rommet og sier; "Mamma, farmor hadde masse masse godterier i går!" Og pappaen som alltid tror at slikt kan skjules, ble laaaaaang i maska for han trodde nemlig ikke at hun kom til å sladre når hun hadde sovet og forhåpentligvis glemt hele greia. Men neida, jenta mi forteller med et stort glis om munnen og synes at alt står bra til. Vel og merke forteller hun aldri til pappaen dersom noen andre har passet henne og gitt godterier[8D][:D]

Herrlig

Godt de ikke har skjønt enda at sladring ikke bare er bra.
Her er guttene helt likedan - uansett hva det gjelder - så kommer de løpendes og forteller det det gjelder både til meg og mannen[:D]

Back
Topp