Vesker til menn hot or not?

LF<3

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
Februarhjertene2017
Ja, her om dagen hadde vi en diskusjon på jobb ang menn med vesker. Blant annet Jon Carew har en tendens til å bli sett med vesker i alle mulige fasonger. Jeg for min del mener at menn skal ha sekk eller stresskoffert. Små vesker og Louis Vuitton( veit ikke om jeg har skrevet navnet rett:P ) og diverse andre merker som Burburry og liknende ønsker jeg helst ikke å se mannen min i:P

Min man har skinn koffert til møte ting, men ellers er det nok stelleveske det nærmeste han kommer veske hehe

sikkert kult om man er typen til det, ,men aldri i verden om jeg hadde fått mannen min til og bruke sånn:)hehe

Kommer helt an på. :) er nok ikke fan av de små verkene til menn. Men lurt større vesker til å ha data og annet små ting i syntes jeg er greit. :) men må liksom være typen til det. :)

Sniker fra april. Kunne ikke dy meg med å skrive noe, for jeg synes vesker på menn er dritfint :D
Hvilken veske som passer, kommer jo an på personligheten da :p

Jeg synes det er kult med store vesker. Kjøpte en i skinn til kjæresten min. Noe ala denne. Han bruker den kun til jobb og reiser. Vis vedlegget 42226

Den var kul. Kjøpte selv en i skinn til mannen min, som han har brukt hver dag siden og nå slitt ut, men nekter å gi slipp på. Det blir ikke kjøpt noen merkevesker, eller noe med mønster og prangende farger her, men synes det er stilig med en slik veske. Blir jo litt som en stresskoffert, bare at den har skulderstropp.

Synes egentlig sekk er en ungdomsgreie. Bruker det selv av og til, fordi det er bedre for ryggen, men ikke i byen og slikt. Leter fremdeles etter en sekk som er både god og pen.

Kjenner mange menn som har gått med veske i årevis. Har aldri tenkt noe over det. Se kler det veldig godt.. men hadde min samboer kommet hjem med veske hadde jeg nok trekt på smilebåndet ja.. hehe.. han er ikke helt typen.. :-)

Jeg kjøpte den på en veskebutikk i byen, men hvis du googler skinnveske til herre får du opp masse. Zalando har mange fine. :)

Synes at det er mange menn som ser bra ut med vesker! :) Og i hvertfall om de må drasse på ting, da ser vesker bedre ut enn ryggsekk. Synes liksom ryggsekk har litt sånn turist preg over seg :P

Synes at det er mange menn som ser bra ut med vesker! :) Og i hvertfall om de må drasse på ting, da ser vesker bedre ut enn ryggsekk. Synes liksom ryggsekk har litt sånn turist preg over seg :P

Om de går på skole da? Til og fra høgskolen feks.

Vesker er for feminine menn. Hadde aldri skjedd om samboeren min hadde gått med noe sånt npe, heldigvis :) Glad jeg har en MANN :D

Neeehh.. en pcveske, skoleveske kanskje, til rette mannen, men hadde nok flira litt om min kom med veske:p
Han er for manndig rett å slett

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Om de går på skole da? Til og fra høgskolen feks.
Synes fortsatt at veske kansje ser bedre ut, men skjønner at det er bedre å bære med sekk når man har masse bøker, pc ol.. Bruker selv en del sekk på jobb i hjemmetjenesten for å få med alt jeg trenger, så det er jo praktisk. :)

Vesker er for feminine menn. Hadde aldri skjedd om samboeren min hadde gått med noe sånt npe, heldigvis :) Glad jeg har en MANN :D

Jeg har også en mannemann til kjæreste, han kjører motorsykkel (type harley-stil) og er så mannete som du kan få ham, MEN han liker slike vesker og ønsker seg en til jul. Går godt med skinnjakken og skinnskoene hans spør du meg ;)

Back
Topp