veske fra brystet!

trampe80

Gift med forumet
Siden jeg sluttet på pillen i des.har jeg kunnet klemme veske utav det ene brystet, det er hvitt og ligner på tynn melk, litt seig... hva kan det være?? Tror ikke jeg hadde noe de ukene jeg var gravid, men da var det forsåvidt for vondt å skjekke...

Kanskje sjekke ja, men sikkert ikke no fali.

Har det selv nå som jeg er 6 mnd på vei. Våkner opp og har lekki litt. Snakk om dråper...Man skal visst ikke presse ut no. Da kan hele fossen starte for tidlig[&:]

JEg vet en kan få det når en er gravid...men jeg er jo ikke det...kanskje jeg skal spørre legen, men glemmer det hver gang...

Men P-piller er jo temmmelig heftige hormon-tullere, så er sikkert bare at kroppen reagerte slik når du sluttet med dem.

Uansett, sikkert greit å spørre en Dr. Så slipper man å bekymre seg.

Ska ikke til på d dritte igjen iallefall(p-piller aldså)
Gikk på det er års tid, men så sinna og distre som jeg ble... hutte tu... skulle vert venneløs

Jeg hadde melke lignende i nesten 6 månder og var ikke gravid gikk på p-ringen da.
Fikk beskjed av mangen jeg motte komme meg til legen for det kunne vær kreft.
Tilsluttt gikk jeg var lei av mase til folk og det var kun melketjærtlene som var hovne og da kom det melk.
Så det trenger ikke vær så mye. Fikk beskjed av legen at jeg skulle kjenne etter kul og komme igjen hvis jeg fant noe

Har hørt det med kreft jeg og, og har kjent etter kul, har liksom ikke brydd meg noe særlig om det siden ingen kul var å kjenne eller å se...
Får spørre legen neste gang jeg tar meg en tur...forhåpentilivi fordi en hybelboer har flyttet inn[:)]

Back
Topp