Vert til samtale på sykehuset i dag:) !

Engel

Forelsket i forumet
I dag har jeg vert på sykehuset på samtale hos ei overjordmor! Fantastisk dame! Gikk hos henne sist graviditet også, og det var hun som ble og tok imot lillegutt:)

Det gikk så strålende bra :D Hun har skrevet DIPS (slik de ser på sjermen når jeg ringer føden når det nærmer seg) om at jeg skal ha epidural tidlig i forløpet eller spinal om det blir for sent, skal ha antibiotika intravenøst under fødsel og skal ikke reise hjem dersom vannnet går uten rier. Hun har skrevet at jeg er redd, og har føsesangst- også at jeg skal få rikelig med påfyll av smertelindring hele tiden.
Skal inn neste gang 20 august, så da får jeg dato til igangsetting, blir senest 4 oktober- da er jeg i uke 38 (termin er 20 oktober). Jeg har født de 3 siste i uke 37 (bare eldste som er født endag før termin) så blir spennende å se om jeg kommer så langt til dagen jeg har igangsetting på . Var fantastisk godt å få snakket om dette! Hun er så fantatsisk, og jeg kjenner jeg senker skuldrene med engang:)
 
Så bra  godt å bli hørt  :) Skal selv på samtale på sykehuset i juli pga fødselsangst og har vært kjempeheldig med en jordmor som hører på meg og ikke minst hjelper :)
 
Så bra!:) Masse lykke til til deg også:)
 
lykke til.. 
 
Back
Topp