Vert på UL nr.2 <3

babysyyyk

Forelsket i forumet
Jeg har forelsket meg på nytt:)
For en hærlig liten sprelsk krabat<3 46mm lang og ho sa ho kunne skimte en liten snurrebass på minsten<3 så den selv men ingenting er jo sikkert:)
Den danset og tok salto i magen min:)
Ble satt frem to dager:) så ho sa at jeg nå kunne senke skuldrene for når alt sto så bra til så nerme uke 12 var sjangsene for SA omtrent lik 0:)

Livet er HÆRLIG, og Gynekologklinikken i Drammen trenger virkelig all ros de kan få:)
For noen hærlige mennesker og flinke ikke minst:)

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    186 KB · Visninger: 84
De er veldig flinke der! Gratulerer! !:D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Åååååå så stas :) gleder meg til jeg skal på ul i morgen ;) gratulerer med en liten gutt da :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Der var jeg forrige uke og fikk også beskjed om gutthun var 99% sikker hos meg haha når har du termin? Ganske likt på vei vi da :)

Der var jeg forrige uke og fikk også beskjed om gutthun var 99% sikker hos meg haha når har du termin? Ganske likt på vei vi da :)
Så morro:)
Jeg var hos ei som var amrikans tror jeg, hørte sån ut vertfall:)
Blir spennende og se om hun har rett:) den snudde seg og skræva skikkelig mot kamera vertfall :) ikke redd for og vise seg for og si det sån:)

Hvor langt er du på vei da? Jeg ble satt til 11+2:)

Ååå, så fantastisk :) Fin liten guttebass!! Trur jeg må bestille en time hos de jeg også:)
Hvorfor valgte du gyn.klinikken og ikke helsehuset? Husker du var i tvil:)

Da var du hos Cathrine det er hun jeg går til til også :) hun er min faste gynekolog! Og er så fornøyd med henne! Så det var derfor jeg valgte og gå ditt når det var tidlig ultralyd! jeg kommer nok til å bruke jordmor der også tenker jeg jeg ble satt 8 dager tilbake , så i morgen runder jeg akkurat 12 uker så jeg har termin 8 mai når har du?? Hvor i Drammen er du fra??:)

Så kjekt! Gratulerer med "mest sannsynlig" guttebass! :D
cheer.gif

Så fint at alt var bra! :)
vi skal dit på fredag, gleder oss! Håper det blir henne eller ei annen som heter Deidree(eller noe sånt), hun er også kjempe flink og engasjert :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Deidre har jeg fryktelig dårlig erfaring med :( hvor langt på vei er du??:) morsomt å se folk fra området som er nesten like langt på vei :)

Jeg kom nettopp fra Gynekologklinikken nå, og var hos en supersøt og flink svensk dame :) Får aldri med meg hva folk heter da jeg hilser på dem, har i grunnen nok med å huske mitt eget navn, men hun hadde initialene M.L.

Å så koselig da:) Morsomt att de kan se det så utrolig tidlig:) Nå har jeg ikke noe mindre lyst til å ta en tidlig ultralyd merker jeg:)

Ååå, så fantastisk :) Fin liten guttebass!! Trur jeg må bestille en time hos de jeg også:)
Hvorfor valgte du gyn.klinikken og ikke helsehuset? Husker du var i tvil:)

Ja det anbefales:) det er jo så morro:)
jeg valgte vell de pga jeg hadde bestilt der først også når jeg fant ut om helsehuset på Kongsberg gadd jeg ikke og ringe og avbestille bare:)
Men angrer vertfall ikke:)

Da var du hos Cathrine det er hun jeg går til til også :) hun er min faste gynekolog! Og er så fornøyd med henne! Så det var derfor jeg valgte og gå ditt når det var tidlig ultralyd! jeg kommer nok til å bruke jordmor der også tenker jeg jeg ble satt 8 dager tilbake , så i morgen runder jeg akkurat 12 uker så jeg har termin 8 mai når har du?? Hvor i Drammen er du fra??:)

Åja, ja det var nok Cathrine ja:)
Jeg har termin 13 mai:) er ikke fra Drammen men fra Notodden:) men bestilte time hos de for jeg bare bestilte der det var privat, angrer ikke på det da, for ho var jo så snål:)

D
Å så koselig da:) Morsomt att de kan se det så utrolig tidlig:) Nå har jeg ikke noe mindre lyst til å ta en tidlig ultralyd merker jeg:)
et skjønner jeg godt:) jeg vil anbefale det:) tror det virkelig gikk opp for min kjære i går når han så hvordan deg lille tassen faktisk var en bebis og turna rundt og virka til oss<3

Er ikke sikkert det var gutt men det så virkelig slik ut :) helt utrolig at lille nurket på 4,6cm har så mange kroppsdeler allerede:)

Back
Topp