Vert på UL i dag...

~lilletrille~

Forelsket i forumet
.. på grunn av blødningen. Men ble ikke så mye klokere. Var vanskelig å se noe der inni (dette var et utenpå magen UL). Legen mente eg hadde bakovervent livmor, så det var vanskelig å se. Men fant til slutt fostersekken. Klarte ikke se noe bankende hjerte. Så hun mente at eg kansje var kommet litt kortere enn først antatt, eller at blødningen kommer av en spontanabort. Om eg ikke blør noe mer, skal eg på ny UL om en uke. Da burde vi se en utvilkling om det var liv. Så får eg bare se da, hvordan det utvikler seg. Er sykemeldt ut uka nå. Er så slitsomt å gå i uvissheten.. Men har en dårlig følelse...

Krysser fingrene for deg!!
Litt rart at de ikke tok innvendig UL, da kunne de jo sett mer... men men, håpet er iallfall ikke ute! :)

Uff, dette skjønner jeg at ikke er noe godt... Håper på det beste for deg :-)

Krysser alt for at dette går bra.
Men tok utvendig ul fredag jeg og, da såg ho INGENTING. Lå for langt nedi.
Da ho tok innvendig så vi et bankende hjerte. <3

Uff, krysser fingrene for deg og håper at spiren har klort seg fast og bare er litt mindre enn først antatt.

Det ble ikke tatt innvendig UL i dag fordi det ble tatt i hyrten og styrten av ei bekjent av meg som var på vakt.. Så var litt å gjøre for ho. Syntes ho var snill som forsøkte i allefall.. Men vi ble som sagt enig om å se det an ei uke, og prøve på nytt da om ingen forandring :) Godt å vite at eg kan kontakte ho igjen om en uke. Slipper eg å gå å lure.

Håper det dukker opp en liten spire med bankende hjerte på neste ul.

Krysser fingrer!!

Håper det beste.

Slapp av og prøv og ta det med ro.. Krysser fingrer og tær for at du ser et bankende hjerte på neste UL.. Mange tanker til deg og lille spiren...

Back
Topp