Vert på kontroll

***Lykkelig***

Elsker forumet
Juli13-jentene
image.jpg

Da har eg vert hos jordmor og fikk høre hjertelyden til vår lille prins ❤
Alt stod bra til med alle mål, symfyse målet var i dag 23, og eg hadde gått ned hele 2 kilo ;) Jormor sa at eg såg bra ut med gravidmagen så den kan eg leve en stund på :D

Vi fant vell og ut at eg var et lite "unikt" tilfelle, for hun hadde aldri i sin karriere som jordmor hørt om noen som har hatt brystbetennelse i svangerskapet. Men hun kunne se sammenhengen da eg noen dager etter penicillin kuren begynte å lekke fra samme bryst.

Nå venter eg bare på tilbakemelding fra lege om hvor lenge eg blir 100 % sykemeldt. Måtte krype til korset og ringe i dag, da eg bare etter noen timer på jobb sliter med mye smerter i bekkenet og ryggen.

Ha en strålende dag alle solstråler :)

Så koselig :D minus sykmeldinga da ;)
Skal selv på kontroll på mandag. :D
*Glede seg*.

Så bra at alt er vel :-) Kjedelig at du har mye vondt da... Kanskje best å lastebilen håndkledet da...

Så flott at alt så bra ut! Kjedelig når rygg og bekken verker, men da var det jo bra at du fikk sykemelding slik at du får slappet mer av.

Så koselig :)
Håper ikke smertene blir langvarige :)
Masse god bedring :)

Så bra at det stod bra til med svangerskapet!
Gått ned 2 kg? Er vel ikke så normalt det? (jeg går heller opp i vekt :-P )Er det pga du var syk?

Unik er du uansett brystbetennelse i svangerskapet eller ei :-) Flott var du på bildet iallefall!

Lykke til med bekken og rygg! ikke godt å ha vondt...

Så bra at det stod bra til med svangerskapet!
Gått ned 2 kg? Er vel ikke så normalt det? (jeg går heller opp i vekt :p )Er det pga du var syk?

Unik er du uansett brystbetennelse i svangerskapet eller ei :) Flott var du på bildet iallefall!

Lykke til med bekken og rygg! ikke godt å ha vondt...

Takk søte deg for gode ord :)

Eg hadde jo omgangssyka for tre uker siden. Men har jo vert påseferie og eg føler eg ikke har gjort annet enn å spisr og spise hele påskehelga :P
JM ristet litt på hodet når hun såg eg hadde gått ned, og var ikke helt fornøyd med det.
Men vi får se om vekta forandrer seg i løpet av de neste fire ukene ;)

Den hjertelyden er bare helt fantastisk sant :)
Bra at alt står bra til med den lille. Litt synd at det ikke går like bra med deg. God bedring og prøv å slapp av.

Så bra at alt er vel :-) Kjedelig at du har mye vondt da... Kanskje best å lastebilen håndkledet da...

Hahaha, nå så jeg plutselig denne autocorrect-greia da ;-) Kaste inn håndkledet.... Heheh :-D

Back
Topp