• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

vert på føden

Anonymforøyeblikket

Forelsket i forumet
hei, nå har jeg vert på føden etter at slimproppen gikk, og det jeg trodde var kynnere var rier. er nå satt på brikanyl, så får jeg håpe han holder seg i hybelen en stund til. er bare 22+4

Oi, det var i tidligste laget. Håper han bestemmer seg for å bli der inne ei stund til :) 

Hvordan blir dagene framover for deg nå? Må du ligge i ro hele tiden eller noe slikt? 

Krysser fingrene for at han blir inne så lenge som mulig !!

Uff, får håpe han holder seg på plass. Krysser fingre :)

jeg fikk ikke beskje om hvordan jeg skulle forholde meg til det, men skulle egentlig til spania om en uke, men skal avbestille biletten. har heldigvis god reiseforsikring. håper han han holder seg der lengst mulig

Huff, det var tidlig ja! Krysser fingre og tær for at det skal gå bra med dere :) 

Kan forøvrig nevne at det samme skjedde når min mamma gikk gravid med meg (faktisk omtrent akkurat samme tidspunkt). Hun måtte holde seg i ro, men jeg ble født til termin og var frisk og rask. :) 

Krysser fingrene for at babyen holder seg på plass en god stund til! *klem*

Det var litt tidlig ja... Krysser fingrene for at han holder seg inne en god stund til:) Stor klem til deg:)

Uff, det var tidlig. Krysser fingrene for at babyen er der til termin:)

noen som har erfaringer runt dette? fikk beskjed om å ta det helt med ro. tar bricanyl, men har fremdeles sammentrekninger. hadde ingen åpning og cervix var 3,7 cm, noe som er veldig bra, er jo og trossalt 3 gangs gravid. men pga vonde "rier/kynnere" og at slimproppen har gått, er de ekstra på vakt. er det noen som har erfaring med dette??er 23 uker i morgen, endelig den magiske grensen.=D

Sniker litt i fra juni :-)
Jeg fikk rier og blødning første gang i uke 25. Var usikkert det der med slimproppen hadde gått. Cervix målte 2.5 cm. Fått bicanyl og er i dag 32 uker :-D Sammentrekningene har jeg enda.. Men babyen er fremdeles i magen :-) For meg gjelder det å tømme blæra ofte, ikke trykke på magen og ta det generelt med ro!

håper det går likens for deg :-) Lykke til!

Irose skrev:
Krysser fingrene for at babyen holder seg på plass en god stund til! *klem*

Oida :S skal IKKE ha noe baby ut ennå fra dette forumet nei! KNIP igjen kjære deg <3 all verdens lykke sendes din vei <3

takk for delt erfaring og hilsner, skal på kontroll for videre behandling i morgen eller torsdag. da håper jeg å få vite litt mer. bricanylen har fortsat ikke virket.

Lykke til kjære deg! Håper det roer seg, og at babyen venter i alle fall noen uker til! Tenker på deg!

Krysser fingrene på at nurke dit blir i magen lengst mulig. Var tidlig dette, håper alt går bra på kontrollen i morgen. Du må holde oss oppdatert. Klem.

Fluffinella skrev:
Lykke til kjære deg! Håper det roer seg, og at babyen venter i alle fall noen uker til! Tenker på deg!

Huff, det var kjedelig... Litt tidlig å komme nå! Det samme skjedde med min mor når hun skulle føde min lille bror attpåklatten, men etter hjelp fra sykehuset så endte han opp med å gå en uke over termin! Det til tross for at vi alle trodde han ville komme da når problemene oppstod. Det skal gå bra for deg også, vi heier på deg :)  

Back
Topp