Vert hos jordmor!

Gladjentå

Blir kjent med forumet
Wiii vert hos jordmor å har 2cm opning! Modningsprosessen er godt igang! [:D] Hadde en liten blødning natt til fre. (snakket med jordmor da) å er bare tein på at ting holder på å skje! =)
Fikk modningsakunpunktur så håper på at det skjer enda mer! =)

Hvordan ligger det ann hos dere andre? Andre som har vert å skjekket opning?

åå spennende!!! skal til JM på torsdag,så da får jeg se:))

Så morro!!! Kjekt å vite at ting er på "rett vei"![:D]
Ikke fått sjekket noe sant her, så aner i grunn ikke åssen det ligger ann. Eneste jeg vet er at slimproppen har gått for en stund siden [:D]

Så gøy da! Da blir nå det sikkert snart baby på deg da!:) Ser at vi er omtrent likt på vei, jeg har termin 2.april da[:)]

Er det vanlig og sjekke åpning nå på de siste kontrollene? Var på kontroll forrige uke, men da ble det ikke sjekket.. Skal på kontroll nå på onsdag igjen, hadde jo vært interessant å fått sjekket om det er noe som er på gang[:)]

skal til jm på torsdag.
lurer felt på om det er noe åpning her,om modningsprosessen er i gang.....
men legen ville ikkje sjekke[:(]
håper virklig det er noe for da setter di i gang om 15 dager!!

så spennende da. her skjekke de ikke tror jeg.. gjode ikke det sist svangerskap, men tenkte jeg skulle spørre om legen vil skjekke meg en av de neste gangene:)

Jeg skal til jordmor på fredag.. Men tror ikke det er noe på gang her enda..
H*n kan godt komme ut, men er ikke så særlig lei av og gå gravid [;)]

Å ja nå gleder jeg meg skikkeligt! Fått maen hjem fra sjøen å ting kan skje når som helst! Termin 6 april

Tror ikke det er sånn standard prosedyre å skjekke opning..men om dere ikke blir tilbydd så går det jo ann å høre om jordmor kan skjekke! Kjempe spennende!

Lurer på om bringebærbladkapslene har hatt noe effekt...får en vel aldri vite...hehe

Lykketil til dere andre som skal til jordmor å skjekke! =) Skal x fingrene for dere! [;)]

var til jm forige uke og var da helt moden og hadde 1-2cm åpning :D men fremdeles VELDIG rolig her :P så får nå se hva som skjer :D

Vært hos jordmor i dag jeg også. Fant ut at lillejenta fortsatt ligger i seteleie, og at hun har sunket godt ned i bekkenet. Og siden hun har ligget i seteleie såpass lenge (ihvertfall siden ul i uke 29), er det mindre sannsynlig at hun snur seg, enn om hun hadde vært av den aktive typen som turner rundt. Har ikke kjent noen spark oppover mot ribbeina, bare nedover, og heller ingen snuaction for å si det sånn. Så på onsdag blir det en tur på sykehuset for å sjekke om jeg er kandidat for setefødsel. Kan jo bli interressant.
Jordmor mente at jeg mest sannsynlig er en god kandidat siden ungen er godt under grensen på fire kilo, og siden forrige fødsel gikk såpass greit.

Nevte også på at jeg har hatt en del mensmurringer nederst i korsryggen, ned mot rumpa i det siste, og da ville hun at jeg skulle på sjekk såpass fort. Det er jo en mnd igjen til termin, men siden førstemann kom for tidlig (og da murringene som plutselig har kommet i bøtter og spann), kan dette visstnok være et teng på at det skjer noe her...

kom nettop fra jordmor nå[:)] hu kjente at han lå såpass godt nede i bekkenet at han mest sannsynlig ikke ville snu seg!! heldigvis[8D] magen vokser fint å alt er som det skal være[:)] men ingen som har nevnt noe om å sjekke åpning eller modning eller noe sånn.. gjør meg ikke så mye men kunne jo vært spennende å vite om man hadde noe åpning eller ikke liksom[:)]
skal på privat jordmor time til fredag på sykehuset.. gleder meg til det. har så nerver for fødselen så skal bort å ha samtale med jordmor å lege der borte[8D]

så spennende da=) skal til jordmor på torsdag,så håper å få vite litt mer da=) er jo ikke lenge til termin nå,så han kan bare komme nå vis han vil=) er klar

ORIGINAL: AndCompany

Vært hos jordmor i dag jeg også. Fant ut at lillejenta fortsatt ligger i seteleie, og at hun har sunket godt ned i bekkenet. Og siden hun har ligget i seteleie såpass lenge (ihvertfall siden ul i uke 29), er det mindre sannsynlig at hun snur seg, enn om hun hadde vært av den aktive typen som turner rundt. Har ikke kjent noen spark oppover mot ribbeina, bare nedover, og heller ingen snuaction for å si det sånn. Så på onsdag blir det en tur på sykehuset for å sjekke om jeg er kandidat for setefødsel. Kan jo bli interressant.
Jordmor mente at jeg mest sannsynlig er en god kandidat siden ungen er godt under grensen på fire kilo, og siden forrige fødsel gikk såpass greit.

Nevte også på at jeg har hatt en del mensmurringer nederst i korsryggen, ned mot rumpa i det siste, og da ville hun at jeg skulle på sjekk såpass fort. Det er jo en mnd igjen til termin, men siden førstemann kom for tidlig (og da murringene som plutselig har kommet i bøtter og spann), kan dette visstnok være et teng på at det skjer noe her...

Har 2 venninder som har født seteleie å hodeleie å begge foretrakk faktisk seteleie fødselen..Lykke til! [:D]

Leste at det er nett like normalt å føde 2 uker før termin som 2 uker etter...men man hører som regel mest om di som går over å er dritt lei..hehe så vi kan jo håpe! [:D]

ORIGINAL: oggi sin

kom nettop fra jordmor nå[:)] hu kjente at han lå såpass godt nede i bekkenet at han mest sannsynlig ikke ville snu seg!! heldigvis[8D] magen vokser fint å alt er som det skal være[:)] men ingen som har nevnt noe om å sjekke åpning eller modning eller noe sånn.. gjør meg ikke så mye men kunne jo vært spennende å vite om man hadde noe åpning eller ikke liksom[:)]
skal på privat jordmor time til fredag på sykehuset.. gleder meg til det. har så nerver for fødselen så skal bort å ha samtale med jordmor å lege der borte[8D]

Det er godt! Masse lykke til på fredag! Håper nervene forsvinner å at du kan glede deg til fødselen! 1 gang på deg og?

ORIGINAL: Gladjentå

Wiii vert hos jordmor å har 2cm opning! Modningsprosessen er godt igang! [:D] Hadde en liten blødning natt til fre. (snakket med jordmor da) å er bare tein på at ting holder på å skje! =)
Fikk modningsakunpunktur så håper på at det skjer enda mer! =)

Hvordan ligger det ann hos dere andre? Andre som har vert å skjekket opning?

Åh så gøy! Vil sjekke jeg også. Men har ikke jordmor time før neste uke [:D]

ORIGINAL: Gladjentå

ORIGINAL: oggi sin

Det er godt! Masse lykke til på fredag! Håper nervene forsvinner å at du kan glede deg til fødselen! 1 gang på deg og?

takk[:)] 1 gangs ja[8D] så sikkert derfor mye av dette blir så skummelt[&:]

kossen går det gladjentå..noe nytt??

Back
Topp