Verste mareritt

Yiggah

Elsker forumet
Idag har jeg vært hos søskenebarnet mitt på besøk. De har to katter!

Jeg la Benjamin ut å sov i en vogn jeg fikk låne av henne, og hennes voksi-pose, tok myggnetting over vogna, og regntrekk over det igjen.
Etter ca 30 min gikk jeg ut å sjekka han, og det første jeg legger merke til er at det er en åpning inn til han.

Det som møter meg da, er mitt verste mareritt. Jeg ser inn ned i vogna, og jeg ser to store øyne med masse hår rundt, se opp på meg! Ei katt har kommet seg inn der, og lagt seg over han!

Jeg reagerer kjapt, og kasta katta langt til faens, og sjekka Benjamin med en gang! Heldigvis sov han som om at ingenting var skjedd, og han åpna øynene litt da jeg tok katta bort! Fikk sjekka at alt var bra med han også!

Derfor vil jeg nå anbefale alle sammen som har barna stående ute (uansett høyder i bygget) å kjøpe et kattenett til å ha over vogna!
Det får man kjøpt her.

Dette er kanskje det verste jeg har vært med på, og jeg satt bare å skreik og skreik når det nettopp var skjedd. Det var helt forferdelig å se ei katt ligge på/så nært hodet til min lille baby! Jeg er usikker på om katta lå oppå hodet hans, eller om den lå rundt hodet hans, men uansett så var det grusom, og jeg unner ikke det synet til noen! Så kjøp kattenett, for all del!

Jeg er så evig takknemlig for at det gikk bra denne gangen, idag har jeg kosa eksta masse med lille prinsen min <3

Å fy søren! Skjønner godt du var redd da ja, hører jo så mange skrekkhistorier om sånt!
Det er mange katter her jeg bor så skal absolutt passe mer på nå da!

Dette har skjedd i flere barnehager også. opplevd det selv på jobb , og jeg skal si den katta fløy!(gikk bra med barnet) i bhg bruker vi også bäde myggnett og regntrekk. derfor sover ikke jenta mi ute alene. :( kjedlig mn tar ikke sjansen når det lusker minst 2 katter i nabolaget...
Så bra at det endte godt:) mn du får deg en trøkk av hendelsen!

Herregud så jævlig!!![:(][:(][:(]

Sender deg en stooor klem!!

Har tenkt på dette maaange ganger, og vært så redd for at det skulle skje. Ante ikke at det fantes eget kattenett, men det skal jeg jaggu se nærmere på nå....

Usj... Fikk frysninger her..... *klemmer på*

ufffff...det er helt forferdelig flaks at du sjekket !!!!

Mamma og pappa hadde et vennepar som mistet barnet sitt slikt. De har helt angst for katter og babyer.

Så bra at det gikk bra!!! I bhg til P, var det en katt som hoppa oppi og klora løs på en jente..[:(]

Huff hadde nok reagert på samme vis!
Jeg er ikke noe glad i katter heller, og i nabolaget her, har vi en skikkelig katte elsker,
hun har ca 8-10 katter, tror ikke hun har helt oversikt selv engang...
Men er så irriterende, pisslukt på alt som blir liggende igjen ute...
Og vogna kan jeg bare glemme å la stå ute....[:@]

om man kjøper kattenett må en passe på at de passer vognen, vi har to typer og de er like håpløse begge 2

huff,ikke noe gøy[&o][:(]  jammen godt at det gikk bra.... huff[:o]

Vennen min!!!! Huff.. Er så glad for at han fremdeles lå og sov og ikke hadde merket noe til det...

Uff, det hørtes skikkelig skremmendes ut [:(][:(] Men godt å høre at det gikk bra med gutten din!

å gud skjønner du reagerte da ja[:(][&:] hadde gjort akkuratt det samme..

Er skummelt det der[&o]
Mamma fant meg med katten vår oppå hodet mitt da jeg var nyfødt.

ORIGINAL: Trulte_83

Uff, det hørtes skikkelig skremmendes ut [:(][:(] Men godt å høre at det gikk bra med gutten din!

Å Herregud så bokstavelig talt jævlig det må ha vært.Usj.. Men takk for at du delte. Vi skal flytte nå og jeg har vurdert lenge fram og tilbake om jeg skulle bestille kattenett eller ikke. For hun kommer nok til å sove mye ute framover. Men nå har du gjort valget lettere for meg!

ORIGINAL: *EnSolstråle*

hadde katten laget hull i myggnettingen? eller klart å lure seg forbi ytterkanten på mygg nettingen?
[/quote.

Ja dette lurer jeg og på? Men fyh så EKKELT! fikk frysninger nedover ryggen nå! Vi har masse svære katter i nabolage, og jeg har katt selv, tviler nå på at hun hadde hoppet oppi med det første . Hun er livrett vognen og det håper jeg hun fortsetter å være.

Uff... Det er mitt største mareritt også!
Godt det gikk bra...

Jeg bruker mygnetting med regntrekket over - ALLTID!

ORIGINAL: *EnSolstråle*

hadde katten laget hull i myggnettingen? eller klart å lure seg forbi ytterkanten på mygg nettingen?

Det virket som han hadde klort bort myggnettet. Det var ikke hull i den. Men det var litt slapt strikk i det, så han har nok sikkert bare fåt tak, og dratt det til seg, sånn at det ble en åpning.

den katta hadde havna på sjøen ASAP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:@][:@][:@][:@][:@]

Back
Topp