*Moråse*
Forelsket i forumet
En bekjent av meg presterte idag å skrive:
Hun har nå prøvd å bortforklare seg med at hun er enig i noe av det han står for, og an hun beundrer motet hans som tør å gjøre noe med hvordan Norge styres..
Basert på at innvandrere får alt de vil ha mens norske barn sulter osv.. De klassiske argumentene..
Jeg er helt i sjokk over at noen jeg kjenner kan være så tette i hodet! Tenk å skrive noe sånt på FB!! En ting er hva hun tenker, din tanke er fri, men å ha så amputerte sosiale antenner at hun smører dette utover statusen sin!!
Vet flere har slettet henne som venn, og det er ikke umulig at jeg gjør det også, men først skal jeg diskutere ferdig.
Jeg må si jeg beundra Anders Behring for at han har såpass gøtts t å gjør noe me d heile Norge står for! Ser alle bruka det norske flagg som profilbilde, der norge for norge, noe d han gjerne ville fram til.. det vil si han får fram budskapet sitt, slik som han ville... Litt stygt å si d, men jeg syns d. selv om han gikk litt forlangt,han kunne spart seg for Utøya...!
Jeg er nå inne i en veeeldig lang diskusjon med henne om hvorfor dette er så feil som det går an, men det ser ikke ut som det går helt inn..Hun har nå prøvd å bortforklare seg med at hun er enig i noe av det han står for, og an hun beundrer motet hans som tør å gjøre noe med hvordan Norge styres..
Basert på at innvandrere får alt de vil ha mens norske barn sulter osv.. De klassiske argumentene..
Jeg er helt i sjokk over at noen jeg kjenner kan være så tette i hodet! Tenk å skrive noe sånt på FB!! En ting er hva hun tenker, din tanke er fri, men å ha så amputerte sosiale antenner at hun smører dette utover statusen sin!!
Vet flere har slettet henne som venn, og det er ikke umulig at jeg gjør det også, men først skal jeg diskutere ferdig.