Verste drama dere har vært med på?

lills

Gift med forumet
(sitter å kjeder meg på jobben...)

Verste drama? Verste episode/hendelse?
Det som dere betegner som fryktelig for dere..

(var dette litt for jævelig spm..?)

Jeg starter:
Roadracing, Mo i Rana 2003 (eller 2002)
Brodern står klar til å kjøre, stort startfelt, sola midt i fleisen på alle førerene.
Brodern hadde av de første startsnr (heldigvis) og kommer seg greit av gården.
Men ca midt i feltet var det en som fikk problemer med sykkelen (han var med oss...) og kom ikke i gang, dette ser ikke de bak og kjører rett inn i han, og de deretter rett inn i de igjen.. PANG!
En blir så skadet at legehelikopteret kommer og dagen derpå dør han av indre skader... Grøss!
Alt dette sto jeg å så på...

Og Roadracing, Rudskogen i Rakkestad, sesongstart 2005.
Første runde i en sving kræsjer to stk sammen og faller, ene faller midt i banen og de bak ser ikke dette!
Nesten alle kjører inn i sykkelen eller personen, var noen som kjørte over hode hans og føttene...
Dette sto vi å så på... Var så tett i teten og vi visste heller ikke hvor broren min var..
Men han hadde heldigvis sett at det var noe og vært obs og unngått han som datt...

Det var helt jævlig, helikopteret kom dit også....

Føler ei gjentar meg sjøl mye no, men livet har i grunn vør herlig og bare ført godhet med seg helt til denne h....... bilulykka mi.[:@]
Husker no ingenting fra den dagen, men er no definitivt det verste som har hendt meg!![:'(]

uff kor mykje fælt fok har opplevd..., klem til alle[:)]

mine verste opplevelsar: da min tidligere besteveninne tok livet av seg( me klara ikkje finn ho i tide.....[:(]), då eldste var 1,5 år og vart kjempesjuk med streptokokkinfeksjon i huden sin( skifta ut all huden på heile kroppen når han vart bedre...), då mellomste forsvann ( fann han etter 10-15 minutter i god behold!!), då me mista to kompisar i ei bilulykke........

har heldigvis ikke opplevd veldig mye drama i livet..

*terrorbombene i Mombasa
*fikk et spedbarn i fanget gjennom vinduet da jeg satt i en taxi i Nairobi[:(]
*ble stoppet i London av politiet og det viste seg at bilen var full av hasj
*da jeg trodde en bruker døde forran meg, men litt førstehjelp gjorde susen
*da et barn i bhg kollapset og ikke våknet før han var på sykehuset..trodde han og skulle dø
*da en bruker skulle drepe kollegaene min og jeg stelte meg i mellom, fikk blackout da ja
*låste meg ute i London og ble forsøkt kidnappet
*flodhestangrep i Kenya
*skytedrama i London

Har vel hatt mst drama ifm jobb og reise, heldigvis ikke mye privat[:)]

Jeg får fryktelig vondt inni meg av å lese alt dett fryktelige mange av dere har opplevd
Stor holdefastklem til dere alle

Jeg "passet" tre brødre 2-3 morgener i uka (vekke, gi frokost, få dem på skolen/i barnehagen) da jeg var 14-15 år, fordi moren måtte reise grytidlig hver morgen for å komme seg på skolen. Den mellomste av disse (da 9 år) hadde alvorlig astma, og den ene morgenen fikk han et kraftig anfall. Han måtte få inhalasjon, og jeg måtte få sendt de andre to avgårde med bussen. For å gjøre historien kort... Gutten fikk hjertestans (pga et nytt kraftig anfall) samme dag, og døde, på bursdagen til storebror... [:(]

For 4 år siden var jeg også med på å redde en gammel mann som har hytte like ved huset vårt hjemme, da han holdt på blø i hjel (blødde "bare" neseblod, men fyttikatta så mye blod han mista)... Endte med både ambulanse og luftambulanse, men han har det heldigvis fint i dag [:)]

I tillegg har det ikke vært helt enkelt for broren min som ble vitne til de såkalte "dørvaktdrapene" i Moss for 8 år siden... Jeg har et nært forhold til min bror, og det har ofte vært tungt å takle det han har måttet gå gjennom...

Uff, klem til alle! Håper jo ikke det deprimerer alle for mye....

Så masse mange har vært gjennom..
Kan jo også nevne at min farmor død på min 13 årsdag.. Gratulerer med dagen liksom...

Må si jeg ble litt nyskjerig på deg nå Guro.. Så masse du har vært borti på turer da...
Spedbarn i fanget?! [:o] What?
ble forsøkt kidnappet??
flodhestangrep i Kenya?? What? Hehe..

Trenge ikke utdype, var bare så merkelig..

STOR KLEM TIL ALLE!

ORIGINAL: lills

Uff, klem til alle! Håper jo ikke det deprimerer alle for mye....

Så masse mange har vært gjennom..
Kan jo også nevne at min farmor død på min 13 årsdag.. Gratulerer med dagen liksom...

Må si jeg ble litt nyskjerig på deg nå Guro.. Så masse du har vært borti på turer da...
Spedbarn i fanget?! [:o] What?
Man bør ikke ha vinduene åpne i taxien i Nairobi..det må jo sies at det er verdens andre farligste by, så man tar alle forhåndsregler..men der feilet jeg litt gitt. Byen kryr av gatebarn, det er store bydeler som bare er slum og fattigdomen er så stor at det er umulig for oss å skjønne forholdene. De fattige gjør det meste for penger, så det var flere mødre som sendte barna etter oss for å tigge. Bl.a ei som lempet babyen sin inn i taxivinduet mitt..jeg ble ganske sint da ja og ga barnet raskt tilbake.
ble forsøkt kidnappet??
Jepp, ble dratt mot en bil men veninnen min fikk plutselig panikk og dro meg raskt derifra-heldigvis!
flodhestangrep i Kenya?? What? Hehe..
Skulle få haik av en snill mann, men ble til at jeg måtte haike alene gpa flodhestangrep på to turister..han ene mistet armen sin, og hun andre fikk et stygt bitt i hodet.Han kjørte dem til sykehuset og jeg aner ikke hvordan det gikk med dem..Jeg har stor respekt for flodhester og fikk erfare hvor digre og skumle de er da jeg campet rett ved et flodhestvann..våknet om natten da de gresset ved siden av teltet mitt.

[:)]

Trenge ikke utdype, var bare så merkelig..

STOR KLEM TIL ALLE!

en overdose, ung gutt [&:]

en 3 åring som ble borte på et stooort område mitt i sentrum.
det var rett og slett grusomt.

kun jobbsammenheng.

huff... føler mine ting ikke e så ille i forhold til andre ting her[&:]

*Da jeg var 17 mistet jeg en kompis. Han hadde vært hos meg. Kjørte motorsykkel, men kom aldri hjem. Han hadde kjørt rett i veggen i en tunnel og fløy 20m over i andre retning og fremover[:(] Dagen etter når jeg fikk vite d var helt jævlig[:(]
*Dagen etter AH ble født og alt ble så feil. Hun ble innlagt og jeg var livredd. Og da hun var 2 dager gammel og ble operert. Jeg var helt uttafor når hun ble operert. Jeg og min mann dro vekk fra sykehuset. Gikk og spiste noe pizza for å tenke på noe annet. Klarer fremdeles ikke å se på alle de bildene jeg tok av henne når hun var innlagt[:(]
*Da ene bestevenninnen min ringer fra Singapore helt ifra seg og ganske sliten etter å ha løpt oppover i fjellene etter en tsunamivarsel![&:] Da var hun plutselig litt for langt vekke[:(]
*Da den samme venninnen min ringer meg og og hun sier at leiligheten hennes brenner ned da hun bodde i trondheim.

Var d jeg kom på i farten[8|]

Sender alle en god varm klem til alle sammen
Jeg har da ikke opplevd så mye jeg.

Har vært i kjedekolisjon med 3 trailere. gikk bra med alle sammen. Har hatt angst for å kjøre forbe trailere etter det

og to andre ting som jeg ikke vil legge ut om her.

Opplevde jo ikke dette live da, heldigvis, men pappa ble funnet død på et jorde for 6 år siden, var naboen og eieren av jordet som fant han... [&o]

Ellers var det ganske dramatisk da vi skulle på diskotek da vi var rundt 15 år og sto en gjeng på et busstopp og ventet på en venninne. Faren kom kjørende med henne og satte henne av på motsatt side av veien, og jenta som var ganske gira bare freste rett over veien uten å se seg for. Der kommer det en varebil som hun heldigvis oppdager og setter opp farten men blir truffet i hodet av speilet på bilen og slengt en del meter bortover veien. [:o] Hun ble jo knocka ut så vi trodde hun var død. Løp opp på byggefeltet rett ovenfor busstoppet der bodde en klassekamerat av oss og faren hans var lege så vi fikk han til å komme ned. Kom luftambulanse og vanlig ambulanse. Gikk heldigvis bra med hun som ble påkjørt da.

Var smådramatisk da ene katten min døde rett foran øynene på meg, sannsynligvis pga hjerteproblemer.. Ja det var "bare" en katt men ikke noe gøy allikevel. [:o]

Ellers prøvde pappa å ta livet av seg noen ganger da vi var små. [X(] Jeg husker ikke så alt for mye av det heldigvis. Men husker noen ganger han var så dårlig han bare lå på sofaen og skalv, fikk lege hjem og ble så sendt på psykiatrisk avdeling. [&o]

Opplevde det som dramatisk da pappa, som bare hadde oppringt internett (32kb modem) forble pålogget på msn i over 1 døgn. Fikk ikke kontakt med han på mobiltelefonen så fikk til slutt tak i tanten min, hans søster, og ba dem sjekke hvordan det sto til hjemme hos ham. Da lå han bevisstløs på badet hjemme. Reiste i full fart sørover for å besøke ham på sykehuset for det sto ikke bra til med han. Og fy pokker som han så ut, bare skinn og bein og full av sår. [&o] Var ikke noe gøy. Var senere samme året han døde, noe jeg delvis klandrer fruen hans for. Lang historie som jeg ikke tar her nå, men kan si det innebærer kjerring som stikker av med ungene, søke dekning på krisesenter og påstå seg mishandlet og nekte pappa å treffe ungene. Dette var samme framgangsmåte hennes søster brukte da hun stakk av fra sin mann, så hun fikk til slutt overtalt henne til å gjøre det samme. [8|] Pappa ble helt knekt. Gikk bare nedover med ham etter dette.

Ellers har det vært mye dramatikk med slekta på pappa sin side, de er ikke helt gode de fleste der. [:'(]

*mistet en kompis i orkanen som var her i BErgen for en god del år tilbake.Han skulle mate kaninene sine å den dagen tok ha nen annen vei enn det han pleide å fikk en rutsjebane i hodet å døde[:(][:(]

ORIGINAL: *Mina min*

ORIGINAL: unemoren

*mistet en kompis i orkanen som var her i BErgen for en god del år tilbake.Han skulle mate kaninene sine å den dagen tok ha nen annen vei enn det han pleide å fikk en rutsjebane i hodet å døde[:(][:(]

Det husker jeg. Han gikk klassen under meg på Storetveit. Atle, var det ikke? Tragisk[:(]

Værste jeg har opplevd var når en venninne ble drept av typen sin, som også var en kamerat av meg[:(] Skutt i hode[:(] Han tok også sitt eget liv samtidig.

Stemmer det Lene......

ORIGINAL: *Kolibri*

*terrorbombene i Mombasa
*da et barn i bhg kollapset og ikke våknet før han var på sykehuset..trodde han og skulle dø
*da en bruker skulle drepe kollegaene min og jeg stelte meg i mellom, fikk blackout da ja
*flodhestangrep i Kenya
*skytedrama i London

oi. ingen morsomme opplevelser, glad jeg ikke har opplevd dette... men føler livet mitt er utrolig kjedelig til sammenligning[8D]

ORIGINAL: Mrs Lutz

*terrorbombene i Mombasa
*flodhestangrep i Kenya
*skytedrama i London

oi. ingen morsomme opplevelser, glad jeg ikke har opplevd dette... men føler livet mitt er utrolig kjedelig til sammenligning[8D]

Ha! det visste du om[8D] he he, neida bare tuller med deg. Sånne greier er skummelt, godt du ikke var i Thailand[&:]

Du starter med "heldigvis ikke opplevd mye drama", de punktene der er jo helt vanvittige. Selvom noen er mer farlige enn triste, så gud hjelpes, dette må jeg si var mye action.

Vi kan ikke forstå den fattigdommen de opplever, som du sier. Jeg har vært i fattige strøk på Jamaica, som også er et fattig land med mye kriminalitet enkelte steder. Der var det enormt mye glede da, og det å se hvordan de bodde. Et "hus" var på tilsammen 10-20 kvm og der bodde det gjerne 5 stk.

ORIGINAL: Lbaby

*terrorbombene i Mombasa
*flodhestangrep i Kenya
*skytedrama i London

Ha! det visste du om[8D] he he, neida bare tuller med deg. Sånne greier er skummelt, godt du ikke var i Thailand[&:]

Du starter med "heldigvis ikke opplevd mye drama", de punktene der er jo helt vanvittige. Selvom noen er mer farlige enn triste, så gud hjelpes, dette må jeg si var mye action.

Vi kan ikke forstå den fattigdommen de opplever, som du sier. Jeg har vært i fattige strøk på Jamaica, som også er et fattig land med mye kriminalitet enkelte steder. Der var det enormt mye glede da, og det å se hvordan de bodde. Et "hus" var på tilsammen 10-20 kvm og der bodde det gjerne 5 stk.
tenker du på hva følgene er å bli tatt for det i thailand?

ORIGINAL: Lbaby

*terrorbombene i Mombasa
*flodhestangrep i Kenya
*skytedrama i London

tenker du på hva følgene er å bli tatt for det i thailand?

Livstid i Fengsel! Har vært mange skrekkhistorier (faktisk en film om det også men husker ikke hva den heter), men andre som har lagt ting i kofferten/bager, og når en kommer og skal sjekke inn så blir en stoppet av narkohunder, og der sitter man i "saksa".

Nå er det nok litt "tatt ut av sammenheng" for andre som sitter med mye kunnskap rundt dette, men noen land tar narkotiske stoffer (innførsel/utførsel) veldig (ekstremt) alvorlig som da livstid fengsel osv. Uansett hvor uskyldig man er...[&:]

drama og drama... det værste må vel være den dagen jeg ble banka opp av eksen min [&o] Rett på intensiven og anmeldte dagen etterpå. Saken ble henlagt pga bevisets stiling... [:'(]
Sliten mye med dette enda, og det plager meg veldig at han skal få "kontrollere" meg på denne måten enda, er nå 7-8 år siden...

Back
Topp