lills
Gift med forumet
(sitter å kjeder meg på jobben...)
Verste drama? Verste episode/hendelse?
Det som dere betegner som fryktelig for dere..
(var dette litt for jævelig spm..?)
Jeg starter:
Roadracing, Mo i Rana 2003 (eller 2002)
Brodern står klar til å kjøre, stort startfelt, sola midt i fleisen på alle førerene.
Brodern hadde av de første startsnr (heldigvis) og kommer seg greit av gården.
Men ca midt i feltet var det en som fikk problemer med sykkelen (han var med oss...) og kom ikke i gang, dette ser ikke de bak og kjører rett inn i han, og de deretter rett inn i de igjen.. PANG!
En blir så skadet at legehelikopteret kommer og dagen derpå dør han av indre skader... Grøss!
Alt dette sto jeg å så på...
Og Roadracing, Rudskogen i Rakkestad, sesongstart 2005.
Første runde i en sving kræsjer to stk sammen og faller, ene faller midt i banen og de bak ser ikke dette!
Nesten alle kjører inn i sykkelen eller personen, var noen som kjørte over hode hans og føttene...
Dette sto vi å så på... Var så tett i teten og vi visste heller ikke hvor broren min var..
Men han hadde heldigvis sett at det var noe og vært obs og unngått han som datt...
Det var helt jævlig, helikopteret kom dit også....
Verste drama? Verste episode/hendelse?
Det som dere betegner som fryktelig for dere..
(var dette litt for jævelig spm..?)
Jeg starter:
Roadracing, Mo i Rana 2003 (eller 2002)
Brodern står klar til å kjøre, stort startfelt, sola midt i fleisen på alle førerene.
Brodern hadde av de første startsnr (heldigvis) og kommer seg greit av gården.
Men ca midt i feltet var det en som fikk problemer med sykkelen (han var med oss...) og kom ikke i gang, dette ser ikke de bak og kjører rett inn i han, og de deretter rett inn i de igjen.. PANG!
En blir så skadet at legehelikopteret kommer og dagen derpå dør han av indre skader... Grøss!
Alt dette sto jeg å så på...
Og Roadracing, Rudskogen i Rakkestad, sesongstart 2005.
Første runde i en sving kræsjer to stk sammen og faller, ene faller midt i banen og de bak ser ikke dette!
Nesten alle kjører inn i sykkelen eller personen, var noen som kjørte over hode hans og føttene...
Dette sto vi å så på... Var så tett i teten og vi visste heller ikke hvor broren min var..
Men han hadde heldigvis sett at det var noe og vært obs og unngått han som datt...
Det var helt jævlig, helikopteret kom dit også....