Verst/tyngste

sorciere_

Forumet er livet
VIP
Dette er ikkje ein tråd om å ha det verst... Men ein lette på hjerte tråd, fordi alt er viktig å prate om :)

Kan vere babyrelatert eller ikkje :)

Men kva har vert det tyngste/ vanskeligste som har skjedd sidan starten på 2012... Nei, tar ikkje feil på året, sia 2013 er så kort at det er ikkje så mykje som kan ha skjedd :)

Mistet bestefar 1. Januar og farfar i april. Er besteforeldreløs. :(

Ååånei, så trist :( Her trur eg det var dåpen. bestemor var veldig sjuk likefør dåpen. Lørdags morgon døde ho, søndagen var det barnedåp. Det var litt tungt å forberede dåpen den lørdagen, ja... :\

Når pappa døde i mai :(

Åå.. Så trist at vi alle har mistet noen i år. <3

Hjertestans :( ja, det er veldig trist! Godt vi har de flotte barna våre :D

Ja, håper det :) syns det er kjedelig at snuppa har så liten familie :(

Mistet bestefar 1. Januar og farfar i april. Er besteforeldreløs. :(

Jeg er også besteforeldreløs :( er misunnelig på de som fortsatt har alle!

Har berre besta igjen, og det er skummelt å besøke ho no på vinteren. Liker ikkje veien dit :/

Savner mormoren min. Hun var som en mamma for meg. :(

Savner mormoren min. Hun var som en mamma for meg. :(
*klemmepå*

Men då må du gjere som meg, ha ho som forbilde :) dersom eg klarer å bli halvparten den bestemora bestemor var, så blir eg fantastisk :) og for eit forbilde :) kulaste dama nokon sinne :):)

*klemmepå*

Men då må du gjere som meg, ha ho som forbilde :) dersom eg klarer å bli halvparten den bestemora bestemor var, så blir eg fantastisk :) og for eit forbilde :) kulaste dama nokon sinne :):)
Er så rnig med deg! Hun er forbildet mitt. <3

Ja, og det er ganske godt å ha eit slikt forbilde :) ho ville aldri forventa at eg skulle bli som ho... Og ikkje eg heller... Men veldig fint å ha eit positivt bestemorforbilde :):)

Back
Topp