Verre!

Snuppa87

Betatt av forumet
jeg skreiv en tråd om hostinga til liilemann... OG og idag er det mye verre[:o]

Idag surkler det i brystkassa, han hoster skikkelig stygt.. han hosta opp mye slim her ista...[:o] tårene triller når han hoster... [:(]

Er det noe jeg kan gjøre?? Jeg skal ringe legen imorgen.. synd det er søndag....

ORIGINAL: BlessItBe

Ta en telefon til legevakta du [:)]

Det blir vel for dumt og ringe føden sikkert...? jeg kom på at de sa jeg kunne ringe der vist jeg lurte på noe.. men kanskje de mente de første ukene etter at han ble født...?

ORIGINAL: Snuppa87

ORIGINAL: BlessItBe

Ta en telefon til legevakta du [:)]

Det blir vel for dumt og ringe føden sikkert...? jeg kom på at de sa jeg kunne ringe der vist jeg lurte på noe.. men kanskje de mente de første ukene etter at han ble født...?

tror ikke du kan ringe dit nå nei. Det er vel kun i de 3-4 ukene etter fødsel [;)]

ORIGINAL: UnniMoor

Jeg hadde ringt legevakta jeg[:)] Sånn i tilfelle det er RS viruset.. Det er jo ganske skummelt[&:] Lykke til[:)]

Ja, jeg får gjøre det.. men de kommer til og si at det er ikke no farlig, også gjør de ingentng mer... tyypisk,... !!

ORIGINAL: Snuppa87

Jeg hadde ringt legevakta jeg[:)] Sånn i tilfelle det er RS viruset.. Det er jo ganske skummelt[&:] Lykke til[:)]

Ja, jeg får gjøre det.. men de kommer til og si at det er ikke no farlig, også gjør de ingentng mer... tyypisk,... !!

Da kan du kreve å få snakke med barneavdelinga

75% av dem som har RS vil aldri merke det som noe annet enn en forkjølelse. For 1-3% av RS blir det innleggelse. Så lenge han puster fint og ikke sliter med pusten skal det gå helt fint. Hvis han puster tungt/sliter med å puste/puster fort, så bør du reise på legevakten med en gang. Føden er vel første uken du kan ringe til, så legevakten eller barneklinikken er riktige stedet her.

Back
Topp