Verre tinnitus ved graviditet??

Malin123

Første møte med forumet
Hei dere!
Jeg har hatt ganske mild tinnitus noen år nå, og jeg har fint klart å lære meg å leve med det. Merket ikke noen forskjell på det ved forrige graviditet.

Nå er jeg 35 uker gravid igjen og det har blitt ekstremt mye verre nå mot slutten denne gangen! Jeg sliter veldig med å sove og å konsentrere meg om noe som helst :( Det er så sykt irriterende og jeg er livredd for at det ikke kommer til å roe seg ned igjen etter fødsel! :(
Utrolig slitsomt... Etter å ha lest litt ser det ut som det er ganske vanlig at øresus kan bli verre under graviditet, men jeg finner ikke så mange tråder om det og i hvert fall ikke kommentarer som sier noe om hvordan det gikk etter fødsel når kroppen etterhvert går tilbake til normalen. Noen som har erfaring? Har det gått tilbake til normalen etter graviditet?
Setter stor pris på svar

Ja, jeg har blitt verre under graviditetene. Gått tilbake etterpå de andre gangene og har store planer om at det gjør det denne gangen og :)

Ble mye verre etter svangerskapet her pga sykt lite søvn og stress. Nå er han 14 mnd og det har gått tilbake til sånn det var før. Bortsett fra at det har dukka opp en ny lyd dao_O

Back
Topp