Verre fødsel ved igangsetting???

lissom

Forumet er livet
Er det noen som vet om det stemmer at fødselen blir mye verre om den blir satt igang enn hvis det får gå sin gang?? Verdt å vente på liksom???

Og i så fall, om det gjelder også hvis du bruker forskjellige ting (lakserolje, gnikke puta, sånn te, løpe i trapper osv) for å sette igang selv også??

Har begynt å tenkte litt på om jeg bare skal avslutte alle forsøk og legge meg ned og vente????[:)]

legg deg ned å vent[:D] jeg ble satt i gang sist visste jo ikke åssen det var å føde men hun var ute på 5 timer så jeg var nok moden da....har jeg ikke født til i morgen er det mulig jeg blir satt i gang torsdag eller fredag skal til jordmor i morgen så da får  vi se hva hun sier babyen er ganske stor jeg håper at jeg blir satt i gang...det vet jeg liksom hva er....

tror det er sån at når man blir satt igang så får man pang smerter, de kommer ikke gradvis slik at kroppen får vent seg til smerten.  Jeg fikk drypp nå¨r jeg fødte datteren min, og det var knall vondt, var sterke intense rier..  men uansett så gjør det vondt selv om man ikke blir satt i gang og..

Hei hei... Jeg har tre fødsler bak meg, og jeg må si at dn siste var vondest... Jeg ble satt igang med at di tok vannet først, det var i 9 tiden på morgenen.. og i 12 tia trur jeg det var satte di drypp på meg for å få riene skikkelig igang... og di kom skikkelig i gang med en gang... Syns de var mere vonde på dn måten enn ved at di kom naturlig... Gutten kom ut klokken 15.20 og han var frisk og fin... 4290 gram og 52 cm lang og 38 cm rundt hodet.....[:'(]

Jeg personlig synes at det er verre å bli satt igang, enn at fødselen starter av seg selv...

Vondt er det uansett, men bebissen må jo nødvendigvis ut så... [;)]

Jeg ble satt i gang sist jeg fødte, og forskjellen er vel at når man blir satt i gang kommer man rett på de vonde riene. Og det fører jo til å kroppen ikke bilr like godt tilvent riene som når den starter på normal måte.

Men det å sette den i gang på egenhånd skal ikke gjøre at du hopper rett på de vonde riene.. Så hivs du er lei ville jeg gjort et forsøk... [;)]

Da kan de bare sette i gang min fødsel, for da vet jeg åssen det kjennes ut. Var jo sånn min naturlige fødsel var sist... [&:]

Back
Topp