verpesyyk..

Anja89

Betatt av forumet
Jeg er så SYKT verpesyk.. hadde det vært opp til meg hadde jeg kjørt på å fått en til me en gang, NÅ.. men sambo vil ikke:( han vil ikke ha en til FØR 2012[:(][:(]... å dette er han fast bestemt på.
det er så gale at jeg kan ligge å grååååte flere ganger til dagen :(
HVA skal jeg gjøøøøøøre????[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]

Det er jeg å! Men her blir det heller ikke på noen år.. På en side så vil jeg gjerne ha en til, for det er så koselig og spennende, svangerskapet var kjempe flott og det å ha en til som jeg elsker like mye som Daniel, er jo bare kjempe fint[:)] Meen på en annen side, så bor vi i en knøttliten leilighet med 1 soverom, ikke har jeg jobb, ikke har jeg lappen eller bil! Så her må det nok ventes til jeg får lærlingplass osv..[:)]
Håper du får overtalt samboeren din[:)]

off.. vi har nettopp kjøpt hus! som vi flytter inn i neste onsdag.. vi har bil, å begge har lappen, å jeg er ganske sikker på at jeg får jobb etter permisjonstiden.. så hvorfoooooor ikke????? ææææææææ blir gaal.. men han e fortsatt bare lærling, å er ikke fagmann før neste sommer.. så han vil ikke ta pappa permen sin før han er blit fagmann! bla bla bla.. MANNFOLK.. :P

Back
Topp