Verpesyk..

Mamamoo13

18.10.13 <3
Sensommerbarna 2016
Nå nærmer det seg et år siden eventyret startet. Kjenner jeg er utrolig verpesyk igjen. 3 januar var første dag i siste menstruasjon for et år siden. Jeg kan nesten ikke vente med å planlegge nr 2. Er jeg sprø eller er det noen av dere som kjenner på det samme nå når datoene begynner å komme tilbake :rolleyes:

Nope :P her er det full stopp og bare nyyyyter det å ikke være gravid :D hehe men så har jeg 3 små barn og bor i en leilighet å da:P så kan si jeg er tilfredsstilt med antall barn :) <3

Åå... Kjenner meg så igjen! Har allerede lyst på en liten en til. Har liksom glemt alle plagene jeg hadde under graviditeten (og det var en del). Var også lei av å ikke kunne spise gode oster, spekeskinke og ikke ta meg en god øl. Men dette er borte som dugg for solen ;)
Er vel også kanskje litt verpeklar fordi det gikk litt skeis med ammingen og tenker mye på hvilke feil jeg skal prøve å unngå med nestemann.

Hehe. Da er det nok fullt hos deg ja :) Tre barn tror jeg holder for meg og. Det er travelt med ett :)

Ja hvertfall etterhvert som de krever mer :P er vel mellomste her som er den mest travle..er sååå mye som skal klatres på og utforskes ;) har du flere barn eller?

Åå... Kjenner meg så igjen! Har allerede lyst på en liten en til. Har liksom glemt alle plagene jeg hadde under graviditeten (og det var en del). Var også lei av å ikke kunne spise gode oster, spekeskinke og ikke ta meg en god øl. Men dette er borte som dugg for solen ;)
Er vel også kanskje litt verpeklar fordi det gikk litt skeis med ammingen og tenker mye på hvilke feil jeg skal prøve å unngå med nestemann.

Hehe samme her! Fikk heller ikke til ammingen og tenker at med nestemann skal jeg unngå alle feilene. Kjenner meg igjen i det du sier om alle plagene som nå er glemt. Savnet etter et glass vin i sommer. Fenalår. Bekkenplager.
Når jeg ser på den lille så føler jeg at alt var verdt det. Og at det vil være verdt å gå igjennom det på nytt. Gleder meg allerede :)

Ja..:oops:
Men med to små er det stopp her i noen år iallfall, studier og hus og jobb må på plass først:)
Men håper på å få overtalt mannen til en til etterhvert selv om han er fornøyd :p
Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Den ene dagen er jeg HELT klar for nr. 3, andre (dårlige) dager tenker jeg; "IKKE fan...." :P ;)

Tror faktisk ikke det blir flere her, mannen sier stopp og det er egentlig greit... Om det kommer en til om noen år er det også greit ;) men nå har vi tre da :)

Vel, vi er fast bestemt på minst 1 til!:D Det ønsker vi begge, men at jeg er verpesyk...hmm,nei:P Nå er mitt hovedfokus å være der 100% for Oliver James, og det tenker jeg gjøres best ved å ikke være gravid og ha en baby til med det første:P Ingenting skal få stjele fra min og Oliver James sin tid:D<3 Vi skal være hjemme i 2år sammen før han begynner i barnehagen, og vi tenker at først da er det på tide med et til familiemedlem;)

Har Oliver James, og bonusmamma til en gutt på 10år forresten...

Her er det heeeeelt uaktuelt med en til!!
Ingen graviditet er lik sies det vel, men jeg er livredd for å gjennomgå ett til med alle di plagene og en slik fødsel til.
Klarer meg veldig fint med vesle Mie Eline jinta mi <3

Ingen graviditet er lik sies det vel, men jeg er livredd for å gjennomgå ett til med alle di plagene og en slik fødsel til.

Å så fin navn :D min heter Mie Erica :) hihi

Hos meg var de to første graviditetene (begge jenter) så og si helt like..men nr 3 som er gutt, var litt mildere:) bortsett fra bekkenet da! Det ble verre og verre for hver gang:eek::p

Den ene dagen er jeg HELT klar for nr. 3, andre (dårlige) dager tenker jeg; "IKKE fan...." :P ;)
Enig! Men mannen har gjort det riiimelig klart at det er helg uaktuelt med 3, så jeg hadde nok ikke klart å overtale han likevel:/

Nå nærmer det seg et år siden eventyret startet. Kjenner jeg er utrolig verpesyk igjen. 3 januar var første dag i siste menstruasjon for et år siden. Jeg kan nesten ikke vente med å planlegge nr 2. Er jeg sprø eller er det noen av dere som kjenner på det samme nå når datoene begynner å komme tilbake :rolleyes:
Vi er i samme båt! Kunne godt blitt gravid igjen NÅ jeg. Vi prøver ikke altså, men jeg ble befrukta den uka her for ett år siden, hehe :P Kjenner på det ja! :P

Han var jo min 3 så her er det stopp :) Har fått 3 perfekte barn på 5 år, så må si meg godt fornøyd og ferdig ;) men kjenner jo på at det er trist at jeg aldri skal få oppleve denne tiden igjen, men kan jo ikke bare produsere i veg :p

Å nei, gosh og gru, ikke verpesyk en plass! Stygt redd for at jeg ikke blir det igjen heller, men vil jo gjerne ha en eller to til med tiden. Mulig vi må få dem utenlands fra, orker ikke tanken på å gå gravid igjen!!

Her er vi begge verpesyke xD haha !

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Enig! Men mannen har gjort det riiimelig klart at det er helg uaktuelt med 3, så jeg hadde nok ikke klart å overtale han likevel:/

Ja, slik er det her også... Kunne kanskje mast meg til tredjemann, men vet ikke om det er verdt det! (ifht forholdet vårt, altså)

Back
Topp