Verpesyk!

M*

Forumet er livet
VIP
ånei dere... Jeg er verpesyk... Så til de grader! Kjent på den følelsen de siste to månedene, men det blir bare verre og verre og verre. Planen var jo egentlig å begynne på nummer 2 når Teo ble 2år.... Kanskje det er det jeg kjenner på, den følelsen av at jeg kanskje hadde vært gravid nå om ting var litt anderledes!! Passer så innmari dårlig å være verpesyk når man er singel da...[X(] crap!

Ja det hadde vel vært best om du hadde et mannebein først vil jeg trooo [;)]

Du kan få låne bøllefrøet min i ei uke, kan love deg at det hadde gått over.. Beste prevensjonen i verden det der [8D]

Hehe,takk,men neitakk[:D] jeg har et bøllefrø her selv. Til tider hjelper det utrolig godt, men allikevel så blir jeg bare mer og mer verpesyk altså...[:)]

prevensjon er ikke noe problem. jeg har ikke så mye behov for det nå om dagen[X(]

jeg er også verpesyk!!!!

ORIGINAL: snuppedulla

jeg er også verpesyk!!!!

Litt lettere for deg å gjøre noe med det[;)][:)]

har prøvd lenge vi men dette tar nok litt tid så vi får se hvem som kommer først[;)]
ORIGINAL: monjen

ORIGINAL: snuppedulla

jeg er også verpesyk!!!!

Litt lettere for deg å gjøre noe med det[;)][:)]

Smøre seg med tålmodighet...vi brukte 15 mnd på Teo vet du[:)] For å si det sånn, sjansen er relativt stor for at du får nummer 2 før meg[:D] den som venter på noe godt,venter ikke forgjeves![:)]

skjønner deg godt.men du skal få 2timer med mine 2 umuliuser så skal jeg love deg at det ikke frister med unger de neste 5årene[8D]

ORIGINAL: stoltmortil4

skjønner deg godt.men du skal få 2timer med mine 2 umuliuser så skal jeg love deg at det ikke frister med unger de neste 5årene[8D]

Hehe - kjenner på den følelsen støtt og stadig selv,men så ser jeg på babybilder av Teo og tenker tilbake - da er det gjort[:)] gleeeder meg til neste gang[:)]

[:)]

Back
Topp