Vernepleier

Bkno4435750

Første møte med forumet
Hei. Jeg skal begynne på vernepleier. Hvordan er karakter kravet åltsa a-f hvordan blir det satt opp etter så mye riktig poeng. Dere som har tatt studiet hvordan er først, 2 og 3 året. Er det mulig og jobbe ved siden av deltid i natt eller hadde dere droppet det og tatt fulltid. Var studiet veldig vanskelig eller kommer man gjennom det så lenge man står på. Hvordan er det med eksamen er det muntlig også.

Hei!

Nå er det en del år siden jeg gikk ut fra skolen, men kan jo prøve å svare ut i fra hvordan det var da :)

Sånn jeg forstod det er det ikke noen satte grenser på de forskjellige karakterene :)

Jeg tok deltid, så vanskelig å svare på hvordan årene var satt opp for heltid :) Deltid har ett og ett emne med en eksamen på slutten :)

Jeg jobbet ved siden av siden jeg tok deltid :) Hørt at mange har jobbet ved siden av når de har gått heltid også :)

Kan jeg klare det, kan du klare det :) Noen emner er vanskeligere enn andre og det hjelper med erfaring fra jobber i helsevesenet, men man klarer seg uten det også :)

Eksamen er skriftlig :) Ikke hatt muntlig :)

Back
Topp