Verking i magen

snuppa80

Forumet er livet
Føler meg skikkelig sytete nå... I går var det blod på papiret etter jeg var på do (bare litt), og i dag har jeg sånn ekkel verking øverst i magen... Dreiv og måka snø i sta, og da satt det nederst under navelen liksom.
Må si at natt til lørdag våkna jeg av noen vannittige smerter i magen, kom i tak to ganger, og så ble det borte. Var sånn vondt at jeg måtte holde pusten liksom... Og nå er det det samme, bare ikke fullt så hardt...

Noen som har noen ideer?? Ringte føden i går, og fikk beskjed om at det muligens dreiv og åpna seg...

Ser liksom etter alle mulige tegn nå, men når det sitter ØVERST i magen er det vel ikke farlig???

Føler det står syteguri i panna mi nå[&:]

Kan desverre ikke svare deg på dette,men vil ønske deg masse lykke til og håpe alt er fint!

har også hvert sånn den siste uka, jormora mi sa akkurat det samme på torsdag at det dreiv å åpnet seg....men har ikke skjedd noe her enda, så det kan jo tydligvis ta sin tid!
fikk beskjed om at kom det blod med slim, så var dette et tegn på at det var helt åpent, og skulle ringe føden da!
har du mye kynnere da? jeg får ihvertfall ekstra vondt øverst i magen hvist det kommer mye kynnere når jeg sitter over lengre tid...

Har masse kynnere nå om dagen, og de har blitt hardere siste tida. Babyen sparker jo og har det bra den, så tenker ikke mye på den liksom....
Kommer en del også, men uten blod. Det sa jeg i går da jeg ringte og... Liker bare ikke den verkinga der...

Irriterer meg over at jeg ikke kan finne svar på sånne ting noen steder!!![:@] Kikka i alt jeg har av bøker, men ingen ting!

huff.. det høres ikke noe alright ut.. Jeg vet dessverre ingenting om dette. Håper bare det går bra med deg!! Du må jo ringe legen igjen om det skulle ta seg opp med smerter, en kan jo ikke gå rundt å lure i lengden. Blir sprø av mindre..

Back
Topp