Verking i lårene

bejbi

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
Novemberlykke 2016
Septemberbarna 2019
Er det bekkenløsning det også? På utsiden av lårene/hoftene..har ikke noe annen beskrivelse enn at det verker ille :-( Blitt sånn de siste dagene nå. Blir verre når jeg står/går..
 
Kan også være bekkenlåsning. Har selv merket verking i siden av hoftene.. Og mellom beina når jeg står lenge. Nettopp fått vite det er bekkenlåsning


Jente 2010 & 2012 <3
Overraskelse i des/jan :)
 
Jeg sliter og med bekkenlåsning heller enn løsning, og får da som du sier verking i hoftene, både på ut og innsiden av lårene. Vet ikke om jeg skal være glad for at det er låsning og ikke løsning jeg har, men er ihvertfall oppegående, om enn litt sakte :p
 
Hm, kanskje det ja! Får høre med jordmor til uka da kanskje.. Kanskje på tide at jeg investerte i gode sko og dempesåler idag :p om enn litt for sent...
 
Løsning og låsning går litt i surr for meg. :p Men ja, det kan være bekkenet. Jeg har mye vondt både på innsiden og utsiden av lårene.
 
Jeg føler meg ganske øm rundt lårene. Nesten som om jeg har trent et par timer :/
 
Låsning blir mer bak løsning mer fram. Jm sier dem prøver å kalle det bekkenpromlemer nå.

Bare vent til det blir låsning og løsning.. thats fun!
 
Kjennes ut som man har gått mange mil eller har hatt en heftig treningsøkt:) Godt vi snart er i mål så vi får tilbake kroppen til normalen igjen
 
Back
Topp